maandag 28 juli 2014

unboxing Alice&Jo

Vandaag heb ik een super leuk artikel voor jullie! althans in vind het een heel erg leuk artikel. Ik ben zelf echt dol op unboxing artikelen of filmpjes en vind het nog leuker om ze te maken! Ik bestelde laatst iets bij Alice & Jo en ik vind het natuurlijk heel erg leuk om aan jullie te laten zien wat.

Voor ik begin met de unboxing zelf even iets over de webshop. De webshop verstuurd naar best wel veel verschillende landen waaronder Nederland en Belgie. Voor de verzendkosten kun je op hun site terecht. Daar staat alles heel erg duidelijk in een tabel aangegeven. Ook de levertijd staat daar bij. Ik had zelf een pakketje die door de brievenbus heen kon. Dat betekend dat mijn verzendkosten 2,95 waren. Ik bestelde de producten op een dinsdag om kwart voor twee en kreeg ze woensdag om 2 uur binnen. Het pakketje zat heel erg goed verpakt en de producten zijn zonder schade aangekomen. Mocht het toch gebeuren dat er ergens onderweg iets mis is gegaan dan kun je de webshop gewoon een mailtje sturen.
Mijn eerste aankoop was het in the buff palette van W7. Ik heb dit pallet al een hele tijd op het oog maar geen winkel in de buurt die het verkoopt. Ik vond het ook niet echt de moeite waard om een bestelling te plaatsen alleen voor dit pallet. Maar omdat er ook een tweede pallet is uitgekomen vond ik het nu wel de moeite waard.
Mijn eerste indruk van dit pallet was super goed. De verpakking vind ik erg goed en de oogschaduws zien er heel erg goed uit. Of het een echte dupe is van het naked 2 pallet weet ik niet want die heb ik niet. de review zal dan ook geen vergelijking worden.
Dit pallet kosten 6.57.
En dit is het prachtige pallet waardoor ik deze bestelling plaatste. Het in the nude palette van W7. Toen er een tweede pallet uitkwam vond ik het wel de moeite waard om een bestelling te plaatsen.
Ook van dit pallet was mijn eerste indruk heel erg goed. Hij ziet er mooi uit. In vergelijking met het eerste pallet is dit wel echt het tegenovergestelde. Hij is eigenlijk ook niet echt te vergelijken met het in the buff pallet. Er zit eigenlijk geen een vergelijkbare kleur in en de uitstraling van dit pallet is heel erg anders. Ik vind het daarom ook heel erg leuk dat ik ze allebei heb.
Ook dit pallet kostte 6.57.
En als laatste kocht ik nog deze lippenbalsem genaamd chicken poop. Ik keek nog veen rond en zag dit product als een soort van kassa koopje. Het is een lippenbalsem van het merk Chicken poop. In de lippenbalsem zitten echt alleen maar goede oliƫn.
Het ziet er uit als een vreemd product maar ik kan jullie verzekeren dat hij heel erg fijn is! ik wil er verder nog niet teveel over kwijt want hier komt nog een review over.
Op de site stond dat dit product 1 euro kostte op de bon stond uiteindelijk 2.10. Er ging van de totale bestelling wel 1.54 af wat denk ik voor dit product was. Uiteindelijk kwam de prijs dus neer op 56 cent.
Ik ben super blij met mijn nieuwe producten! er komen snel reviews over. Bestellen jullie vaak via internet?

3 opmerkingen: