dinsdag 8 juli 2014

Pure onspanning gezichtsmasker




Ik schreef eerder al een artikel over dat ik een dagje naar een welness was geweest. Ze hadden daar ook een winkel waar ze beauty producten verkochten. Ik nam het hydraboost facemask mee.

De verpakking is super mooi! zit stevig in elkaar en voelt  vrij zwaar aan. het is zeker geen verpakking die goedkoop oogt. Zo een luxere verpakking vind ik echt heel erg mooi.

Het masker is afgesloten met een dop en met een stukje plastic. Handig want zo komt niet de hele dop onder te zitten met het masker.

Het is een creme masker wat betekend dat het niet hard word. hij smeert heel erg makkelijk uit en je heb niet heel erg veel nodig om je hele gezicht in te kunnen smeren. De geur is heerlijk. Het product brengt me ook weer helemaal terug naar het dagje welness en dit is dan ook het enige masker waardoor ik echt ontspannen word.

Nadat ik dit masker heb gebruikt voelt mijn huid super zacht aan en ziet er ook erg goed uit. mijn huid was erg onrustig toen ik dit masker gebruikte en na gebruik was mijn huid echt gekalmeerd.
Met deze pot kun je ongeveer 4 a 5 keer doen. Hij kost 10,95.

3 opmerkingen:

  1. Klinkt als een fijn masker! Goed review!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hmm ik hou van maskertjes, ik vind ze echt een ultiem ontspan en verwen moment!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Klinkt als een heerlijke masker & de verpakking is super mooi!
    X

    BeantwoordenVerwijderen