vrijdag 11 juli 2014

L'Oréal casting sunkiss jelly


 
Vandaag heb ik een review voor jullie over een product die meteen mijn aandacht trok. Meestal ben ik niet zo gecharmeerd van haarverf producten of producten die de kleur van je haar aanpassen maar dit product sprak mij wel erg aan.

Ik heb het over de Casting sunkiss jelly van L’Oréal. Een product voor blond haar die jou blonden haar tot 2 tinten lichter kan maken. Dit product is er in 3 verschillende soorten. Ik heb de tint 03 deze is voor de lichtste kleur haar.

Niet alleen de kartonnen verpakking ziet er super leuk uit maar ook de tube die erin zit ziet er heel erg leuk uit.

De tube werkt super handig. De structuur is prima en werkt fijn. Het verdeeld erg makkelijk door het haar.
Het word aangeraden om handschoentjes te gebruiken waarneer je dit product gebruikt, deze zitten er helaas niet bij. Ik kocht voor 2 euro een pak met 24 handschoentjes bij de Kruidvat.

Dit product breng je aan in nat of droog haar. Ik heb het zelf in droog haar aangebracht. Daarna is het de bedoeling dat je het of laat zitten en op laat drogen of het droog föhnt. Als je er zon of een andere vorm van warmte op laat vallen dan gaat het proces sneller. Ik bracht het aan in droog haar en föhnde het dan droog. Je hoeft het dus niet uit te spoelen.
Ik had foto’s gemaakt van het resultaat maar helaas was het licht zo anders dat de tweede foto veel donkerder leek dan de eerste foto. Wel kan ik jullie vertellen wat ik persoonlijk heb ervaren. In de eerste instantie was ik niet zo heel erg tevreden. Ik had het resultaat wat blonder verwacht. Na twee keer gebruiken en even wennen merkte ik wel echt verschil. Er zitten veel blondere plukken tussen en het geheel is ook echt iets blonder. Geen mega verschil maar je ziet het weldegelijk. Ik ben er erg blij mee.

Het resultaat is minimaal dus echt uitgroei krijg je niet. Gelukkig want dat is de reden dat ik mijn haar niet verf (en ik ben blij met mijn blonde lokken). Ik ben toch wel erg blij met het resultaat maar vind het product wel wat duur voor het resultaat dat het geeft. Het product kost 10.99.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten