donderdag 10 juli 2014

favorieten juni


 

Het is weer tijd voor een favorieten artikel! Ook deze maand zijn er weer wat nieuwe producten bijgekomen die ik super fijn vind. Ben je benieuwt? Lees dan snel verder.

 
De Lippenbalsem van Swaab had ik niet in dit rijtje verwacht. Het is een lippenbalsem met spf in een mint geur. Ik ben er normaal niet weg van maar deze lippenbalsem heeft een hoop gedaan voor mijn lippen. Ik heb een paar weken geleden 3 koortslippen in 2 weken gehad door de zon. Deze lippenbalsem beschermt me lippen goed en zorgt ervoor dat ze niet uitdrogen.
De Elizabeth Arden crème is een crème die mijn gezicht goed beschermt tegen de zon en mijn huid in een goede conditie houd. Hij zorgt ervoor dat mijn huid niet uitdroogt maar ook niet extreem vet word.

Het gezichtsmasker van pure ontspanning daar komt of is al een review van online gekomen. wat een super lekker masker is dit. Hij maakt me huid super zacht en kalmeert ook erg goed. daarnaast kom je door de geur echt heel erg tot rust en denk helemaal terug aan de dag welness.


Ik was altijd super erg fan van de Essence bronzers, maar die hebben plaats gemaakt voor een bronzer van Catrice. Dit is echt een super fijne bronzer! Je ziet hem wel zitten maar is toch licht genoeg voor mijn huid.

Het MUA undressed pallet heeft mijn verwachtingen zeker overtroffen. Ik gebruik dit palette nu vaker dan mijn Sleek au naturel palette. Het is echt een prachtig en compleet palette!
Tijdens de warme dagen heb ik maar weinig oogschaduw gedragen. Omdat ik soms toch iets extra’s wilde bracht ik de essence gekleurde mascara aan op mijn onderste wimpers. Het geeft een super leuk effect!

En als laatste alweer de essence wenkbrauwgel. Deze komt deze maand in mijn favoriete omdat ik merkte dat ik echt niet zonde kan. Ik maakte de vorige verpakking kapot op vakantie en kon geen nieuwe halen. Ik heb de kapotte verpakking nog gebruikt tot ik eindelijk een nieuwe kon aanschaffen. Echt een hele fijne wenkbrauwgel!
Wat zijn jullie favorieten?

4 opmerkingen: