vrijdag 25 juli 2014

favorieten nagellaken at the moment


 
Mijn nagels zijn weer in goede staat en dat betekend dat ik weer nagellak kan dragen. Ik vind het niet mooi om op korte nagels nagellak te dragen dus doe dat dan ook niet. Gelukkig kan het nu wel. Vandaag laat ik dan ook zien wat mijn favoriete lakjes zijn op dit moment.

 
Als eerste begin ik met het ijs lakje van de zeeman. Ik vond de verpakking super leuk dus wilde er gewoon een meenemen om neer te zetten. Toen ik hem ging proberen bleek het ook nog eens een super mooie kleur te zijn die erg goed dekt. Hij koste maar 1 euro en is verkrijgbaar in meerdere kleuren.
Het tweede lakje is van Essie. Normaal koop ik geen lakjes van Essie omdat ik ze nogal duur vind. Deze was echter afgeprijsd naar 5 euro. Omdat ik gek ben van die kleur heb ik hem toen meegenomen.

Wat ik zelf super mooi vind is om een nagel te lakken met glitter en de rest met gewone nagellak. Ik doe dat altijd met mijn ringvinger. Wat ik de laatste tijd veel heb gedragen is een pastel paarse lak met de Angelica nagellak van de Primark. Een mooi lakje die veel glitters afgeeft.

En als laatste alweer kan er natuurlijk geen paars ontbreken in dit artikel. Ik ben echt gek op paarse nagellak. Een van de mooiste vind ik de Herome nagellak.
Dat waren mijn favorieten, ik hoop dat jullie het leuk vonden.

2 opmerkingen: