donderdag 12 juni 2014

nagel update

Een tijdje geleden vertelde ik dat mijn nagels helemaal afgebroken waren. Ik was bezig om mijn nagels weer te laten groeien en had nu wel een mooi doel om mijn nagels te laten groeien namelijk mijn nieuwe opleiding en stage. Maar hoe gaat het nu met mijn nagels? Het is weer tijd voor een nagel update.


Ik ben weer begonnen met mijn nagels goed te verzorgen en dat is echt heel erg belangrijk. Als ik mijn nagels niet goed verzorg dat groeien ze ook niet. ik duw mijn nagelriemen terug gebruik een nagelolie en lemony flutter. Ook gebruik ik wat meer nagelriemcreme’s tussendoor. Het helpt echt om mijn nagels een stuk sterker en langer te laten groeien.
Het gaat nu dus echt heel erg goed met mijn nagels. Ook door de zon zijn ze de laatste tijd snel gaan groeien. Ik heb zelfs al een paar nagels die voor mij de ideale lengte hebben. De mogen ook weer niet te lang worden.
Ik ga nog even door met het verzorgen van mijn nagels en kan binnenkort ook weer nagellak dragen. Waarschijnlijk zullen jullie snel weer artikelen zien over nagellak, nagelproducten en nagel update’s.


3 opmerkingen: