donderdag 19 juni 2014

MUA undressed palette


 
Zoals verwacht waren de Palette van MUA heel erg snel uitverkocht. Ik moest daarom even wachten tot ik eindelijk een palette in kon slaan. Uiteindelijk heb ik dan ook een Palette van MUA en vandaag de review.

 
Ik ging voor het MUA undressed me palette. Ik vind deze mooier dan undressed me 2 omdat deze warmere kleuren bevat. Daarnaast vond ik dit ook het mooiste palette uit alle palette van MUA.

De verpakking vind ik erg mooi. ze hebben het niet te moeilijk gemaakt en lekker simpel gehouden. Je kunt de prachtige kleuren meteen zien en de rest van de verpakking is gewoon simpel zwart. De verpakking is erg stevig maar gaat toch ook niet te moeilijk open waardoor je hem makkelijk mee kunt nemen.
 
Dit zijn de kleuren die erin zitten. roze, goud, bruin en blauw je ziet het allemaal voorbij komen. Ik vind de kleuren die er in zitten echt heel erg leuk en je kunt er ook best wel veel kanten mee op. In het undressed me 2 palette zit trouwens geen matt bruine kleur en in deze wel. Ik vind een matt bruine kleur echt bij een nude palette passen.

Dit zijn de bovenste kleuren. Ik heb ze een beetje raar geswatched want de meest rechtse kleur zie je op mijn arm helemaal links en zo verder. op de bovenste rij zitten de wat lichtere kleuren en natuurlijke ook de highlighter. Deze kleuren lijken iets minder gepigmenteerd maar n gebruik is daar niks van terug te zien. Ze werken allemaal even fijn en geven veel kleur af.

De onderste rij zijn de donkerdere kleuren en die zijn een stuk makkelijker te swatche. Overigens is het hier weer zo dat de kleuren op de swatches andersom staan. De kleuren zijn allemaal erg mooi, makkelijk mee te werken en goed gepigmenteerd.

Ik ben super blij met dit palette. Echt een heel erg mooi naturel palette met niet al te voor de hand liggende kleuren. MUA is nu te koop bij geselecteerde Kruidvat filialen. Dit palette kost 6,99.

5 opmerkingen:

  1. Ik heb hem ook, super fijn! De undress me too heb ik nu ook, ook heel fijn :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er heel erg goed uit :)
    Maar ik gebruik meestal mijn W7buff Palette ;)
    X

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dat palette wil ik zooo graag! maar helaas kan ik hem nergens in de buurt krijgen.

      Verwijderen
  3. Mooie look ermee gemaakt! Lijkt me een heel fijn palette

    BeantwoordenVerwijderen