woensdag 18 juni 2014

lavendel sheet mask


 
Ik wilde al heel erg lang een sheet mask proberen, maar kon ze nergens vinden. Tot dat ik er een bij de Etos tegen kwam. Naast dat het een sheet mask was trok ook de verpakking mij heel erg aan. ik heb hem gekocht en geprobeerd en vandaag vertel ik jullie wat ik ervan vond.

De verpakking van het product vind ik ontzettend leuk! De vorm maakt de verpakking natuurlijk ontzettend leuk om te zien. Normaal ben ik iets meer van de maskers die iets meer voor je huid doen, maar dit masker is echt om te ontspannen. De lavendel geur maakt je helemaal relaxed. Ondanks dat ik normaal niet echt van dit soort maskers hou, wilde ik hem toch erg graag proberen. Ik heb hem in mijn examen periode gebruikt en toen had ik zo iets eigenlijk ook wel nodig.

 
In de verpakking zit 1 masker wat ik persoonlijk prima vind. Het masker was echt doorweekt, dus dat is goed. hij paste ook erg goed op mijn gezicht, wat ik niet had verwacht. Het zat helemaal niet vervelend. Ik ben iemand die tijdens het dragen van een masker heel veel andere dingen wil gaan doen. Ik dacht zelf dat dat niet zou kunnen omdat het masker er dan af zou vallen, dat was gelukkig niet zo. Het masker blijft echt heel erg vast plakken aan je huid.
Nadat Ik heb masker eraf had gehaald kun je de op de huid overgebleven vloeistof nog even inmasseren en dat trok daarna heel erg snel in. het was echt een heerlijk masker. Ik ga er zeker een paar van inslaan! Naast dat het gebruik van het masker gewoon geweldig is, was mijn huis ook een stuk minder rood. Ook de onzuiverheden waren iets minder rood.

Een super masker dus! Dit masker is te koop bij de Etos en kost 1,75. Weten jullie waar je nog meer sheet mask kunt kopen?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten