dinsdag 17 juni 2014

Lush stash



Heel erg veel van Lush heb ik niet, maar wel genoeg om het aan jullie te laten zien. Zelf ben ik echt gek op lush en loop ik iedere keer even binnen als ik er langs loop. Alhoewel ik Lush echt geweldig vind, zijn hun producten niet altijd even betaalbaar. Omdat ik de nog betaalbare producten van Lush heb, die allemaal even fijn zijn, leek het mij juist erg leuk om mijn stash te laten zien.

 
Wat ik altijd heel erg leuk vind is dat je bij Lush meestal altijd wel een sample mee krijgt. Krijg jij hem niet dan kun je er alsnog om vragen en dan krijg je zelfs een sample naar keuze. Ik kreeg het zeepje Honey I washed the kids.
Naast het zeepje licht een handcrème in vaste vorm. deze laat je een beetje smelten in je handen en dan kun je het product inmasseren. Het is niet altijd even handig om mee te nemen maar het is wel een van de beste handproducten die ik ooit heb geprobeerd. Deze schattige handcrème heet tiny hands en kost 8.60.

Deze twee producten zaten in een pakket die ik heb gekregen dus deze heb ik niet zelf gekocht. Links zien jullie Dreamwash en dit is een shower smootie. Het is een soort van bodylotion voor onder de douche. Het product heeft de structuur van een crème en brengt erg makkelijk aan. als je jezelf afspoelt voelt het heel erg stroef maar zodra je jezelf heb afgedroogd voelt je huid super zacht. Deze shower smootie kost 20.30.
De shower jellie’s van Lush zijn denk ik wel bekend. Het is een shower gel in een gel vorm. je kunt ze in kleine stukjes snijden en dan in de spons doen of gewoon over je lichaam laten glijden. Samen met het water vormt er dan gewoon schuim. Ik heb Woosh en deze heeft een heerlijke geur die erg lekker is om ’s ochtends te gebruiken, van deze geur word je echt wakker. Je kunt kiezen tussen een verpakking van 100 gram deze kosten 5.55 maar je kunt ook gaan voor een verpakking van 240 gram en deze kosten 11.65.

Angels on bare skin is een gezichtsreiniger met een lichte scrub erin. Ik kan hem elke dag gebruiken maar heb je een hele gevoelige huid dan kun je hem meerdere keren per week gebruiken. Hij reinigt goed en voelt er goed aan op de huid. Bij Angels on bare skin kun je ook weer kiezen tussen een verpakking van 100 gram deze kost 9.90 en een verpakking van 250 gram en deze kost 24.75.

De versleten verpakking die ernaast staat is Breath of fresh air. Dit is een tonic die ik echt heel erg goed vind. Hij droogt de huid niet uit maar is toch lekker verfrissend en haalt de laatste make-up restjes goed weg. Ook bij dit product kun je weer kiezen tussen 100 gram en 250 gram. 100 gram kost 5.55 en 250 gram kost 11.65.
En als laatste het meest gehypte product van Lush Lemony flutter. Dit is de bekende nagelriemcrème van Lush. Ik heb hier nog niet zo heel erg lang geleden een review over geschreven en ook ik vind het een geweldige crème.  Lemony flutter kost 10.65.

Wat zijn jullie favorieten bij Lush?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten