dinsdag 24 juni 2014

jasjes


 
Ik kan echt geen genoeg krijgen van jasjes. Ik vind ze heel erg mooi en erg fijn om te dragen. Met het mooie weer hoeven we ze niet te dragen maar normaal draag ik ze erg vaak. In de zomer als jas en in de winter als vest.

Ik heb het over het algemeen heel erg snel koud en vind het daarom heerlijk om jasjes te dragen. Vandaag deel ik 3 van mijn favoriete jasjes met jullie.

De eerste is deze. waar ik hem precies vandaag heb weet ik niet maar hij zit ongelooflijk lekker. het is een wat dunner jasje wat hem heel erg fijn maakt om hem te dragen als vest. De kleine studs en de flappen aan de voorkant maken hem net iets wat spannender. Verder is het een vrij neutraal jasje.

Dan gaan we verder met dit jasje van de H&M. dit jasje heb ik ongelooflijk veel gedragen. Het is een vrij simpel jasje maar toch vind ik hem echt super mooi. de studs aan de voorkant beginnen nu wel te verkleuren dus binnenkort word het wel tijd om deze eens weg te doen.

Mijn laatste en mijn persoonlijke favoriet is dit pastel roze jasje. Een dikker jasje. Ik draag deze dan ook meer als jas dan als vest. De flappen aan de voorkant die moet ik nog laten vastzetten bij de schoenmaker. Ik laat er een drukknop achter zetten zodat je hem vast kunt drukken en weer los kunt maken. ik vind de pastel kleur super mooi en alhoewel hij vrij simpel is ben ik er echt gek op!

Hier zien jullie hem als hij dicht is.

En dat waren mijn favorieten jasjes. Dragen jullie vaak jasjes?

3 opmerkingen:

  1. Ik draag ze echt als jas, want voor zo vind ik ze te warm!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. de bovenste twee draag ik alleen als vestjes, daar zijn ze ook voor bedoeld. maar de onderste draag ik inderdaad echt als jas. mocht het heel erg koud zijn in de winter wil ik hem nog wel eens als vest gebruiken.

      Verwijderen
  2. Leuke jasjes :)
    De onderste vind ik wel erg mooi <3
    X

    BeantwoordenVerwijderen