donderdag 5 juni 2014

Blush stash


 
Blush vind ik altijd super leuk om te gebruiken. Een product dat je gezicht helemaal kunt veranderen. Ik heb niet altijd al wat met blush gehad en ben dan ook nog niet heel lang bezig met blush kopen en verschillende soorten blushes willen hebben. Ik vond het wel een leuk idee om vandaag mijn blush stash te laten zien aan jullie. het word geen review, dus ik laat echt alleen zien welke blushes ik allemaal heb.

Ik begin met de essence limeted edition blushes.

Essence floral grunge blush in 01 be flowerful

Essence beloud! Blush in 01ap- ri(c)ot

Essence legends of sky blush in 01 no better way to sky

Essence class of 2013blush in 01 alpha better gamma

Dan zijn hier mijn enige twee catrice blushes.

Defining Duo Blush in 050 Apricot Smoothie

Catrice Haute future blush parels in CO1 iROSEdescent

 
Dan gaan we verder met de action blushes.

Max Mineral blush in 868 pink

Max blush in 032 rosewoord

Max Mineral blush in 853 peach

En als laatste nog de overgebleven blushes.

Essence blush up blush in 10 heat wave

Sleek blush palette in 363 pumpkin

The Color Institute blush stick

Wat is jullie favoriete blush?

2 opmerkingen:

  1. Mooie blush collectie! Heat Wave van Essence staat ook nog op mijn wishlist.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie bluches collectie!
    Mijn favoriet is voor het moment Catrice Haute future pearls draag ik nu echt elke dag! X

    BeantwoordenVerwijderen