vrijdag 16 mei 2014

tips tegen verveling


 
Tegenwoordig verveel ik me eigenlijk nooit meer. Maar vroeger verveelde ik me regelmatig. Ik ging altijd opzoek naar leuke anti-verveling tips en ging die uitvoeren. Vandaag deel ik een paar van mijn tips met jullie.

Tip 1 youtube

Ga lekker youtube filmpjes kijken en de tijd vliegt voorbij. Zoek je favorieten youtuber op of ga op zoek naar nieuwe youtubers. Ik vind de tijd altijd enorm snel gaan als ik youtube filmpjes aan het kijken ben.

Tip 2 opruimen

Misschien is niet iedereen gek op opruimen maar ik wel. Ik vind het heerlijk om al me spullen weer eens uit te zoeken en aan het eind het resultaat te zien van een opgeruimde kamer. Ik kan me daarna ook weer veel beter concentreren in mijn kamer omdat alles weer netjes is.

Tip 3 make-up

Ik vind het zelf altijd moeilijk om tijd in te plannen om nieuwe looks uit te proberen. Als je je verveeld is het dus perfect om te gaan experimenteren met make-up. Pak de felle kleurtjes uit de la en maak de meest extreme ooglooks. Ook kun je op youtube opzoek gaan naar mooie looks om die na te maken.

Tip 4 bloggen


Dit is wel een tip die je alleen kunt toepassen als je je heel erg vaak verveeld. Je kunt natuurlijk geen blog starten als je je een keer in de maand verveeld. Maar heb je veel tijd over dan kun je natuurlijk een blog starten. Het is de perfecte manier om meer bezig te zijn met make-up. Je kunt zo ook je creativiteit uiten naar anderen mensen.

 
Tip 5 fashion


Pak je oude kleding uit de kast en pimp ze. Je kunt je oude kleding weer als nieuw maken. Op internet kun je genoeg DIY vinden. Ook kun je gewoon eens kijken wat er allemaal in je kast hangt en eens nieuwe combinaties maken. Misschien komen daar weer nieuwe outfits uit.


Tip 6 nail-art


Ga je nagels lakken. Maak leuke figuurtjes op je nagels of lak ze gewoon simpel in 1 kleur. je nagels lakken kan best wel veel tijd in beslag nemen. Verzorg voor je je nagels lakt ook goed, dat kost weer extra tijd.

 
Tip 7 beauty spa

 
Maak je eigen spa at home en neem een relaxt moment. Zet een geur kaarsje aan, neem een lange douch en pak je maskertjes erbij. Je kunt het zo lang maken als je wil en de tijd vliegt voorbij.

 
Tip 8 DIY

 
Ik zie altijd erg veel DIY voorbij komen maar neem maar weinig de tijd om ze ook echt uit te voeren. Je verveeld je? Nou dan is het nu zo ver. Zoek de leukste DIY op, ga naar de winkel en verzamel alle spullen die je nodig heb en ga aan de slag.

 
Dat waren mijn tips tegen verveling. Ik hoop dat jullie het leuk vonden. Hebben jullie nog tips? Zet ze hier onder in de comments.

3 opmerkingen:

  1. Handige tips! Als ik me verveel, ga ik vaak op YouTube filmpjes kijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke tips! Vooral dat opruimen vond ik een goede. Het brengt me vaak tot rust.

    BeantwoordenVerwijderen