zaterdag 17 mei 2014

beauty in de zon


 
Als de zon schijnt pak ik toch altijd andere producten dan als het regent. Nu het weer lekkerder weer word zie ik dan ook verandering in producten die ik gebruik. Het leek me daarom een leuk idee om een lijstje te maken met producten die ik erbij pak als de zon weer gaat schijnen.

Als eerste is dat BB cream. In de winter gebruik ik liever een dekkende foundation terwijl ik in de zomer liever een luchtige BB cream gebruik. Ik weet eigenlijk niet precies waarom want foundation blijft foundation maar ik begin nu toch weer meer BB cream te gaan gebruiken.

 
Over gekleurde eyeliner heb ik al een artikel geschreven maar ook dit is een product dat ik er bij lekker weer bij pak. Oogschaduw smelt er vaak af en eyeliner blijft lang zitten. ook hou ik van de felle kleurtjes op de ogen in de zomer.

In de zon is er niets mooier dan een prachtige highlighter op je wangen. Ik ben er echt gek op. in vind het prachtig als je wangen een mooie shimmer hebben in de zon. Het laat je echt stralen en het geeft je die zomerse gloed.

Coral tinten lipstick vind ik ook prachtig voor in het zonnetje. In de winter gebruik ik eerder wat zwaardere oogmake-up terwijl ik in de zomer weer de felle lipkleurtjes tevoorschijn haal.

En als laatste body mists. leg de parfum maar in de kast want die gebruik ik dan echt niet meer. ik vind het heerlijk om in de zomer een body mist in mijn tas te hebben en af en toe mezelf wat op te frissen met een heerlijke geur.
Dat was het alweer. Ik hoop dat jullie het leuk vonden. Wat voor product pak jij er bij als de zon gaat schijnen?

bron foto's : weheartit

Geen opmerkingen:

Een reactie posten