zaterdag 5 april 2014

treaclemoon body butter


 
De XL Albert Heijn verkoopt al een tijdje de treaclemoon producten. ik had er al wel het een en ander over gezien maar ik had de producten nog niet ik het echt gezien en had er nog niet erg veel aandacht aan gegeven. Tot ik de producten voor het eerst in de winkel zag. ik zag ze liggen en was eigenlijk al meteen verkocht. De verpakkingen de geuren spraken mij echt heel erg aan. Ik wilde echt alles meenemen maar heb uiteindelijk besloten het voor de eerste keer maar even op 1 product te laten.

 
Treaclemoon verkoopt naast de bodybutters ook showergels, scrubs en handzeep. Niet elke heur heeft alle 4 de producten maar dat zal ik zo bij de verschillende geuren zetten. Ik vond de showergels er ook heel erg verleidelijk uitzien en die wil ik de volgende keer ook zeker meenemen. Ze hebben in totaal 6 verschillende geuren namelijk:

That vanilla moment (shower gel en scrub)

the raspberry kiss(shower gel, scrub en body butter)

one ginger morning (shower gel)

my coconut island (hand zeep, scrub, shower gel, body butter)

those lemonade days (hand zeep en shower gel)

het mango thought (shower gel en body butter)

iced strawberry dream (shower gel)
 
De verpakkingen zien er allemaal super leuk uit! ook de namen vind ik echt geweldig. Ik vind toch dat zoiets echt iets extra’s geeft aan een product.

 
De geur van de body butter is echt geweldig. Ik kan echt niet omschrijven hoe hij precies ruikt maar hij ruikt fris en heel erg zoet tegelijk, maar ook een beetje fruitig. De geur blijft licht hangen wat ik echt heel erg fijn vind.
De substantie van de body butter is apart. Niet vervelend maar wel apart. Het is een soort van mousse. Een hele luchtige substantie.

Hier zien jullie de substantie iets beter. echt heel erg luchtig. Ik vind het wel fijn want het smeer erg fijn uit en trekt best wel snel in. toch voelen mijn benen na gebruik echt super zacht.
De body butters van dit merk zijn zeker aan te raden! ik vind het product echt fijn in gebruik en de verpakking ziet er heel erg leuk uit! ik wil heel erg graag meer proberen van dit merk. Het is gewoon te koop bij de XL Albert Heijn en deze body butter kostte 4,95.

1 opmerking: