vrijdag 4 april 2014

Etos smoothing primer


 
Ik gebruik elke dag primer. Het maakt het makkelijker om een egaal laagje foundation aan te brengen, mijn make-up ziet er mooier uit en het blijft ook nog eens de hele dag op zijn plek zitten. ik vond primer altijd een beetje een overbodig product. maar sinds ik echt ging letten op het verschil kon ik niet meer zonder.

 
Primer is een product die je over je gezichtsverzorging, onder je make-up aanbrengt. Het zorgt ervoor dat je make-up een goeie basis heeft en er mooier uitziet en langer blijft zitten.
De primer waar ik al langere tijd benieuwt naar was, was de skin smoother van de Etos. een doorzichtige primer zonder gekke glitters of andere onnodige eigenschappen. het leek mij echt de perfecte basic primer.

Ik hou van de verpakking. Heel bijzonder is hij niet maar hij werkt erg handig. Het pompsysteem is hygiënisch en je pakt niet snel teveel.
De verpakking is erg stevig en er komt een dop bij voor over het pompje. Daardoor kun je hem makkelijk meenemen. 

De substantie is een beetje jelly. Het voelt wel echt siliconen achtig aan. ik vind dit zelf totaal niet storend omdat ik weet dat dit soort primers juist perfect voor mij werken. Vermijd jij liever siliconen in beauty producten dan moet je deze toch echt skippen.
Je voelt echt meteen als je hem aanbrengt al dat je huis heel egaal en glad aanvoelt. Zoals het hoort bij een primer. Verder zie je niets op je huid. Hij maakt mijn huid niet vet of glanzend en er zitten ook geen glitters of glansdeeltjes in.

Mijn make-up ziet er veel mooier uit met deze primer eronder. Ik heb soms nog wel eens droge plekjes en dat zie je wel als ik er foundation overheen aanbreng. Maar met deze primer gaat het veel beter. ook blijft mijn make-up echt de hele dag goed zitten. ik verbaasde me al vanaf dag 1 hoe goed mijn gezichts make-up bleef zitten, terwijl ik normaal echt snel glim.
Sinds ik deze primer heb gebruik ik niet anders meer. ik vond hem best prijzig voor Etos eigen merk dus heb hem in een aanbieding gekocht. Er zijn op dit product erg vaak aanbiedingen. Ik kocht hem voor 4,50 maar normaal kost hij 5,99.

1 opmerking: