maandag 21 april 2014

Dr. van der hoog dagcreme


 
Dr. Van der hoog is een merk waarvan ik de meeste producten heel erg fijn vind. Helaas zijn niet alle producten even betaalbaar. Laatst vond ik bij de budget topper een pakketje met een dagcrème en een tube masker van Dr. Van der hoog voor 5 euro. Ik nam hem mee en vandaag review ik de dagcrème voor jullie.

 
De dagcrème zit in een mooi doosje met daarin een handleiding met informatie over het product. en een spatel waarmee je product uit de pot kunt halen. Ik gebruik het zelf niet maar voor mensen die dit wel graag gebruiken zit het er wel bij. Dat er een soort van handleiding bij zat vond ik wel heel erg grappig. Het geeft mij persoonlijk een beetje een apotheek gevoel.

De pot is echt heel erg mooi. op de foto komt het niet helemaal goed over, maar er zit tussen de buitenkant en het witte gedeelte in het midden een stukje met niks. Dit vind ik er echt heel erg mooi uitzien.

De pot voelt zwaar aan wat de verpakking ook wel luxe maakt.

Er zit een folie over de verpakking. Zo weet je tenminste zeker dat er nog niemand aan heeft gezeten. Zeker met huidverzorging is dit erg belangrijk.

De substantie van de crème is prima. niet te dik niet te dun. Brengt fijn aan en trekt ook snel in. Wat ik meteen merkte bij het gebruiken van de crème was dat ik de geur echt niet lekker vind. In het begin dacht ik gewoon dat ik er even aan moest wennen, maar ik vond en vind hem nog steeds echt niet lekker.
de crème is een goeie dagcrème. Hij trekt snel in dus je kan vrij snel erna beginnen met je make-up. Hij verzorgt mijn huid goed en ik kreeg er geen onzuiverheden van.

Het is een fijne crème, maar toch irriteert de geur me wel. Ik ben nu andere crèmes aan het testen en ik ben benieuwt of ik deze daarna nog eens zal pakken. Als je omrekent wat ik ervoor betaald heb dan is dat 2,50.  Normaal kost hij 14,95.

3 opmerkingen:

  1. ziet er goed uit, en wat een prijs verschil!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, maar 2,50 voor betaald. Haha :) lijkt mij een fijne dagcrème, ik heb namelijk ook de reinigingsmelk en de lotion van dezelfde lijn en die bevallen mij allebei erg goed. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Klinkt goed alleen spijtig van de geur! X

    BeantwoordenVerwijderen