dinsdag 22 april 2014

Hema masker en serum


 
Hema heeft kort geleden twee nieuwe skincare lijnen geïntroduceerd. Een voor de oudere huid en een voor de jonge huid. Ik was meteen heel erg benieuwt naar de skincare lijn voor de jongere huid, dus ik heb er twee producten van gehaald. Ik gebruik ze nu al een tijdje en vond het wel eens tijd om er een artikel over te maken.

 
Ik begin met het klei masker. Dit masker is voor de normale tot gecombineerde huid. het is een klei masker wat ik altijd heel erg fijn vind. Klei maskers doen altijd net iets meer voor mijn huid heb ik het idee.
De verpakking vind ik erg mooi. alle producten uit deze lijn zien er simpel maar toch mooi en strak uit. voor skincare vind ik dat altijd wel prima.

Het masker zit in een tube. Dit werkt heel erg handig en is ook nog een super hygiënisch. Het is geen hele grote verpakking waardoor je hem makkelijk mee kunt nemen. Ik heb hem nu denk ik 5 keer gebruikt en ik ben misschien nog niet eens over de helft.

Het masker heeft een fijne structuur om aan te brengen en word echt hard als het opdroogt. Binnen 20 minuten is hij volledig opgedroogd dus je hoeft het er niet lang op te laten zitten.
Ik merkte direct verschil nadat ik dit masker had gebruikt. Mijn huid zag er echt veel beter uit. oneffenheden werden veel minder. Ik vind dit masker vooral goed helpen tegen puistjes. Ik heb het dan ook een tijdje elke avond dun aangebracht op probleemplekjes. Mijn huid is daardoor echt heel erg opgeknapt.

Als tweede kocht in het serum. Laat ik er even mee beginnen dat ik nooit een serum gebruikte. Ik had er nog wel een paar liggen maar eigenlijk gebruikte ik ze nooit. Toch leek me dit serum wel een heel interessant product.
het serum word in de winkel nog in een doosje verpakt wat ik zelf altijd leuk vind. Het is een kleine ronde verpakking die je makkelijk mee zou kunnen nemen, hij zit stevig in elkaar.

De verpakking werkt met een pompje wat wederom heel erg handig en hygiënisch is.

Het serum brengt fijn aan en trekt ook best wel snel in waardoor je na ene paar minuutjes al je nachtcrème aan kunt brengen.
Op de verpakking staat dat het serum voor alle huidtypes is. daar ben ik het niet helemaal mee eens. Ik had echt een hele droge huid, en dit serum heeft er echt voor gezorgd dat mijn huid veel minder droog werd. Hij voed echt heel erg goed. ik vind het daarom echt een super goed serum maar als je een hele vette huid hebt, lijkt dit me geen fijn serum.

Ik ben heel erg enthousiast over de producten. ik wil dan ook graag meer producten uit deze lijn proberen! Het masker kost 2.50 en het serum 3.95.

3 opmerkingen:

  1. Ik wil het serum heel graag uit proberen. Lijkt mij een fijn product.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De Serum klinkt goed zal Ik ook eens proberen! X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben geen grote fan van maskers. Maar ik zoek ook al een tijdje een serum die er dan ook wel voor zorgt dat ik geen droge huid heb, en die uk wil ik wel proberen.

    BeantwoordenVerwijderen