woensdag 12 maart 2014

revlon lipstick


 
Ik zocht in mijn stash naar een product waar ik misschien nog iets over kon schrijven toen ik bij deze Revlon lipstick kwam.  Ik kocht hem ooit bij de big bazar en heb hem nu al een tijdje. Daarom leek het mij wel leuk om hier eens wat over te schrijven. dus ben je benieuwt lees dan snel verder.

 
De huls vind ik heel erg mooi. je kunt je kleur zien aan de bovenkant wat erg handig kan zijn, en het motief in de huls vind ik ook erg mooi.

De kleur heet 025 carnation. Het is een donker roze kleurtje met een hele aparte glans. Die zien jullie zo in de swatch.

De vorm van het product vind ik erg fijn. Je kunt hiermee heel precies aanbrengen wat ik erg fijn vind. Ik breng lipstick eigenlijk altijd aan vanuit de huls zelf. Ook een leuk detail is dat er Revlon in het product staat. Wat ik jammer vind is dat er een bepaalde glans over het product zit die ik niet heel erg mooi vind. Ik weet niet precies wat het precies is, maar ik hou gewoon niet zo van die glans.

De swatch ziet er heel erg mooi uit! ik zie eigenlijk helemaal niets meer van de glans en de lipstick is erg goed gepigmenteerd. Ook voelt hij vrij romig aan wat ik erg fijn vind omdat mijn lippen dan niet uitdrogen.

De swatch op mijn lippen. Hij voelt erg goed aan en droogt mijn lippen totaal niet uit. ook trekt de lipstick helemaal niet in de lijntjes.
Al met al vind ik hem wel mooi en werkt hij erg fijn. Het zal denk ik nooit echt een lipstick zijn die een favoriet van mij gaat worden maar toch gebruik ik hem wel en is het een prima product. ik heb deze lipstick gekocht bij de Big bazar en hij kostte 3.99.

4 opmerkingen:

  1. Wat een leuk kleurtje! Binnenkort maar eens bij de Big bazar kijken!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. This shade is so pretty!!!
    I'm in love with fuchsia lipsticks right now! So, I should try this asap ;)
    xx

    http://9lla.it/
    A fashion & DIY blog...

    BeantwoordenVerwijderen