dinsdag 11 maart 2014

gosh mono oogschaduw


 
Ik was nooit zo enthousiast over Gosh. Ik had ooit eens een oogschaduw gekocht die bijna geen kleur gaf. Ik vind dat Gosh echt veel te duur is voor de kwaliteit van de producten. maar na die ene oogschaduw heb ik ook de bb en cc cream geprobeerd. Hier was ik wel heel tevreden over. ook de oogpotloden hebben een beetje mijn hart gestolen. Daarom besloot ik toch maar weer eens een oogschaduw te proberen. Deze prachtige paarse kleur was nu afgeprijsd en ik dacht ik geef de oogschaduws van Gosh nog een kans.

De oogschaduw komt in een heel erg mooi doosje. Dit vind ik dan wel weer leuk. De producten van Gosh zijn meestal erg mooi verpakt waar je dan natuurlijk ook weer voor betaald.
 
De verpakking van de oogschaduw vind ik ook erg mooi. niet heel speciaal maar wel mooi en simpel. Ook is het een normale praktische verpakking. Niet teveel poes pas waardoor het meestal alleen maar ingewikkeld word.

En dit is de kleur. Op de foto lijkt hij een beetje blauw maar het is echt een paarse kleur. Dat kunnen jullie dadelijk ook zien op de swatch. Ik vind paarse oogschaduw heel erg mooi. je kunt zo een kleur goed gebruiken als pop of color, maar je kunt hem ook gewoon gebruiken in de crease. ook vind ik een paarse smokey eye echt heel erg mooi! deze kleur heet 005 purple. Geen hele speciale naam dus.

De swatch ziet er op zich erg goed uit. er komt zeker kleur vanaf. Je moet de kleur wel echt opbouwen met laagjes. Dit zijn ongeveer 3 laagjes. Maar het kan ook heel erg handig zijn om de kleur op te kunnen bouwen.
De structuur is erg goed. het is niet korrelig maar wel erg zacht. Er valt erg goed met deze oogschaduw te werken. Toch vind ik het wel jammer dat de pigmentatie niet geweldig is, en je hem echt goed moet opbouwen voor een intense paarse kleur.

De oogschaduw heeft mijn hart niet gestolen, maar het is wel een erg mooie kleur. Ik zal hem zeker wel gaan gebruiken, maar het zal denk ik geen favoriet worden. ik kocht de oogschaduw voor 2,50 in de opruimbakken bij Kruidvat. Normaal kosten de mono oogschaduws van Gosh 7.49 wat ik er persoonlijk niet voor over heb. Voor 2,50 zou ik er wel meer kleuren van willen inslaan.

4 opmerkingen: