woensdag 19 maart 2014

max 2 in 1 lipgloss


 
Deze lipglossjes nam ik na het werken mee omdat ik ze wel eens wilde proberen. Ik verwachten er niet zoveel veel van maar ik vond het wel leuk om ze te proberen. Uiteindelijk stond ik echt versteld van deze producten! daarom vond ik het wel leuk om er toch nog wat over te schrijven. dus ben je benieuwt lees dan snel verder.


De lipglossjes zitten verpakt in een kartonnen verpakking van 2. Er zijn verschillende kleurcombinaties waar je uit kunt kiezen.

De lipglossjes hebben 2 kanten. De ene kant is kleur en de andere kant een glansje en die kant moet er voor zorgen dat het lang blijft zitten.
Ik ben gegaan voor een wat donkerdere kleur roze, ik vind die kleur altijd mooi om te dragen. En een wat draagbaardere kleur peach. Ook peachy kleurtjes vind ik heel erg mooi.


de kleurtjes hebben echt een hele fijne substantie. Het is niet echt een lipgloss maar meer een soort van crème die je over je lippen smeert. De doorzichtige lipgloss is gewoon een basic doorzichtige lipgloss, niet heel veel speciaals aan.
De applicators zijn ook gewoon basic. En ik vind persoonlijk dat dit toch de beste applicators blijven.

Toen ik ze swatchte was ik erg onder de indruk. Er kwam echt heel erg veel kleur vanaf. Ik was heel erg benieuwt geworden naar hoe deze op mijn lippen zouden staan.


De lichtste kleur viel me wat tegen. Hij is te licht voor mij en hij was ook best wel droog waardoor je velletjes heel goed zag en hij al best snel een klein beetje in de lijntjes trok.
De donkerdere roze daarin tegen! Wauw, ik vind de kleur wel ‘heftig’ maar toch heel draagbaar. Hij accentueert helemaal geen velletjes ofzo en glijd heel erg makkelijk over mijn lippen.

De kleur plakte een klein beetje op mijn lippen maar zodra ik de doorzichtige lipgloss eroverheen had aangebracht was dat helemaal verdwenen. Mijn lippen voelde echt heel erg goed aan en ik voelde het product totaal niet zitten.

De houdbaarheid van de lipgloss daar stond ik helemaal van te kijken. Ik had de donkerdere kleur aangebracht om 1 uur ’s middags. Ik heb daarna 2 boterhammen gegeten een koekje en uit een blikje gedronken. De lipgloss zat er nog perfect op. Pas om 5 uur zag je dat aan de binnenkant van mijn lip de kleur een beetje begon te slijten. Als ik mijn mond dicht had zag je het niet alleen als ik begon te praten. Ik heb dat toen even heel snel bijgewerkt en binnen een minuut zag het er weer goed uit. toen ik s’ avonds een kapsalon naar binnen had gewerkt dacht ik wel dat de kleur helemaal verdwenen was, maar de kleur zat er gewoon nog perfect op! Om 8 uur heb ik uiteindelijk de kleur eraf moeten halen met make-up remover.
Echt een top product dus! Deze lipglossjes zijn te koop bij de Action en ze verkopen meerdere kleuren. De kosten 1,99.

6 opmerkingen:

  1. Ik heb zelf ook al meerdere kleuren in mijn bezit en vind ze top!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De roze kleur staat je mooi :)

    Stephanie // Aphelium.org

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kleurtjes. Ik ben het met je eens dat de tweede kleur mooier is! x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kleurtjes! Ik heb deze ook, maar ik vond ze wat tegen vallen. De binnenkant van mijn lippen ging zo snel slijten. x

    BeantwoordenVerwijderen