donderdag 20 maart 2014

hell grafitti parfum


 
Weer eens een parfum review vandaag. Ik vind het zelf best wel leuk om parfums te reviewen maar het blijft toch erg lastig. Vandaag heb ik een budget parfum van de big bazar. Dus ben je benieuwt naar deze geur, lees dan snel verder.


De verpakking vind ik echt ontzettend leuk. De flacon zit in een huls. Het doet me wel heel erg aan ed hardy denken. Ik vind de printen van ed hardy altijd wel gaaf.

 
De flacon zelf vind ik niet zo bijzonder. Het is een hele simpele flacon met een stickertje erop, met de print van de huls. Ook vind ik de dop er nogal goedkoop uitzien. Ik bewaar de parfum dan ook liever in de huls.

Het eerste waar ik aan denk als ik aan deze parfum ruik is zoet. Hij is echt heel erg zoet met een heel klein fris tintje eraan. En die combinatie vind ik eigenlijk net niet. Het is niet zo dat ik de parfum niet lekker vind. Maar als ik hem vergelijk met me andere parfums pak ik deze eigenlijk nooit. Ik heb hem dan ook al echt heel erg lang en je kunt zien dat er nog bijna niets uit is.
De parfum blijft wel erg lang hangen. Ik vind dit altijd wel een must bij parfums. Al met al is deze parfum hem net niet voor mij. De geur is niet vies maar hij trekt me gewoon niet zo erg aan dat ik hem regelmatig gebruik. Hij staat dan ook meer voor de sier in mijn kamer dan voor het gebruiken. Toch kan ik jullie wel aanraden om hem eens te gaan ruiken. Want hij blijft toch wel lang hangen en hij is erg budget. Deze parfum is te koop bij de big bazar voor 4,99.

4 opmerkingen:

  1. Idd erg budget maar de verpakking spreekt me totaal niet aan! En aangezien jij er ook niet helemaal weg van bent sla ik deze even over ;-)!

    Fijne avond, Liefs Rosie van Lifebyrosie.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. de verpakking spreekt mij ook niks aan ben nu best wel benieuwd hoe die ruikt, maar jij bent er jammer genoeg ook niet al te positief over

    BeantwoordenVerwijderen