dinsdag 7 januari 2014

playboy oogschaduw pallet



Mooie palette zijn meestal toch wel de eyecatchers van een stash. Ik vind ze altijd erg mooi en leuk om ook te gebruiken. Playboy heeft sinds kort ook 3 verschillende palette waar ik er een van heb. Jullie hebben deze al kunnen zien in mijn palette tag onder ‘leukste namen’. Ben je benieuwt lees dan snel verder.


Zoals ik net al zij zijn er 3 verschillende palette ’s. ik heb de paarse up in smoke. Deze heeft een beetje paarse smokey kleurtjes. Er is ook nog een oogschaduwpallet die heet ultimate eyes en deze bevat goud en blauw tinten. En als laatste hebben ze nog een lippallet deze heet pin up pout. Deze heeft verschillende soorten lipkleurtjes.


Zo ziet het doosje er verder uit. Ik vind het doosje echt heel erg mooi. hij ziet er prachtig uit. Het enige wat ik iets minder vind is dat hij heel erg dik is.de andere 2 palette zijn helemaal niet zo dik. Deze zou ik dus niet snel meenemen, maar de verpakking blijft toch wel heel erg mooi.


Er zitten in totaal 10 kleurtjes in wat best wel veel is. En echt hele mooie kleurtjes. De kleuren komen op de camera wat moeilijk over maar dalijk bij de swatches zijn ze een stuk beter te zien. In het palette zitten een aantal hele mooie paars tinten en ook een aantal hele mooie lichte tinten/ highlighters. Ook zie je in de hoek nog een hele mooie blauwe kleur en boven nog 2 zwarte tinten waar je een look wat meer donker mee kunt maken. Je kan dus best wel wat kanten op met dit pallet. Ik zal hieronder even de namen van de oogschaduw vermelden in de volgorde hoe ze ook in het pallet voorkomen.

Arctic – matter – mercury – storm – black pearl

Dust – stellar – venus – nepture – dusk

 
Hier zien jullie de bovenste rij. ik vind het echt allemaal hele mooie kleurtjes ik vind alleen de chunky glitters in storm iets minder. Maar dat is gewoon een kwestie van smaak. De kleuren zijn heel erg goed gepigmenteerd en ook mooi op te bouwen in kleur.

 
En dan de tweede rij. Ik vind de eerste highlighter: dust echt prachtig! De glans is zoo mooi. verder vind ik de een na laatste bruine kleur neptune niet zo. Hij komt een beetje vlekkerig over. de rest van de kleurtjes vind ik wel heel erg mooi.

Ik heb al een look gemaakt met het pallet maar die niet op foto. De oogschaduws hebben een hele fijne zachte structuur maar helemaal niet kruimelig. Het is heel fijn om met deze kleurtjes te werken. De enige die ik iets minder vind is neptune.

Een heel erg leuk pallet dus! Zeker een aanrader. De andere twee heb ik niet geprobeerd maar het andere oogschaduwpallet daar ben ik toch nog wel benieuwt naar.  Het lippallet laat ik maar liggen want dat is niet een product dat ik snel zou gaan gebruiken, al ziet deze er in de winkel ook wel heel erg mooi uit. Deze palette zijn te koop bij de action en kostte 3,99.

3 opmerkingen:

  1. erg mooi pallete ik heb de andere die heb je al gezien he xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik wist niet eens dat Playboy een palette had, leuk! Heeft wel iets weg van Urban Decay.. Maar dat budgetproof haha

    BeantwoordenVerwijderen