zaterdag 11 januari 2014

axe parfum


Axe is een heel erg bekend merk maar dan vooral voor mannen. Eerder is een deodorant voor vrouwen van het merk uitgekomen. Hier was ik heel erg enthousiast over. voor kerst kreeg ik een pakket met de deo en van dezelfde geur ook nog een parfum. Parfum reviewen is niet mijn sterkste kant maar ik ga het dan toch proberen. Ben je benieuwt, lees dan snel verder.

 
De verpakking waarin de parfum zit vind ik echt heel erg mooi. gewoon het wit met roze vind ik heel erg meisjesachtig en dat wil ik toch wel dat het uitstraalt met een parfum van een mannenmerk. Toch is de verpakking erg simpel en strak wat ik ook altijd wel kan waarderen.
 

De flacon zelf daar ben ik iets minder weg van. Aan de achterkant heeft hij een sticker met dezelfde afbeelding als op het doosje maar is voorderest plat. De achterkant heeft een soort van hoeken. Je moet er denk ik van houden maar ik vind het niet zo. Ik vind hem gewoon niet zo vrouwelijk als ik toch wel gehoopt had. Ik bewaar de parfum dan ook in het wel hele mooie doosje op mijn parfum kastje.
 
En dan nu de geur. Ik kon op internet vrij weinig vinden over de parfum dus ben ik maar gewoon zelf gaan ruiken en proberen te omschrijven. Je kan de deo geur heel erg herkennen in de parfum maar toch is hij wel anders. Waar ik zelf blij om ben want ik vind parfums die ruiken naar een deo gewoon niet zo lekker. De geur is heel licht om te dragen maar toch ruik je hem wel heel erg goed als je hem draagt. Het is een sportief, fris, jong luchtje. Ook ruikt hij heel licht een beetje waterig, maar wel op een goeie manier. Ik vind hem echt heel erg lekker ruiken.
Ik ben heel erg blij met deze parfum! Hij ruikt erg lekker en het is de perfecte everyday parfum. Ook blijft de geur best wel lang hangen. Je ruikt hem na een keer op doen nog heel erg lang. Heel erg fijn dus!

Ik kan je deze parfum zeker aanraden! Ik weet niet of hij apart te koop is. Wel kun je hem bij Kruidvat kopen in een set met de deo erbij.

2 opmerkingen: