woensdag 4 december 2013

max lippenstift



De lippenstift van de action is een product die ik al heel erg lang wil proberen. Emke van www.xbeautystylex.blogspot.be heeft mijn een tijdje geleden een pakketje gestuurd met onder andere deze 2 lipsticks. Ik heb ze de afgelopen tijd getest en ga vandaag vertellen wat ik van deze producten vind.



Ik kreeg twee totaal verschillende kleurtjes wat ik wel heel erg leuk vind. Ik heb silky nude en hot pink. De namen die verklappen al wat voor kleurtjes dit zijn. Ik vind het echt heel erg leuk dat de action zijn producten namen geeft!


Hierboven zien jullie silky nude. Voor dit kleurtje was ik een beetje bang. Met dit soort kleurtjes kun je al snel ziek lijken. Ook staan mij dit soort nude kleurtjes vaak ook gewoon slecht. Ik was dus heel erg benieuwt naar deze kleur. De verpakking vind ik er prima uitzien. Luxe stralen ze niet uit maar ze zijn ook gewoon erg goedkoop.


Toen ik hem voor het eerst opdeed viel het me honderd procent mee. ik leek niet ziek en de kleur dekt ook nog is heel erg goed. Ik heb erg gepigmenteerde lippen en ik heb vaak het probleem dat je mijn eigen lipkleur door een lichte lipstick heen ziet. Dat heb je bij deze totaal niet.

De lipstick brengt heel erg fijn aan en voelt heel erg romig. Mijn lippen drogen er totaal niet van uit. Ook blijft de lipstick redelijk lang zitten. Een maaltijd zal hij niet halen, maar je kunt best wel iets gaan drinken zonder dat je lipstick verdwijnt.

Ik zou deze lipstick best wel dragen met een nude lipglossje eroverheen. Voor mij is hij om zo te dragen net iets TE nude. Niet iets voor mij. Wel vind ik hem erg mooi en een aanrader voor als je nog een nude kleurtje zoekt.


Hot pink ziet er in de verpakking echt wel heel erg heftig uit. letterlijk hot pink. Ik was benieuwt hoe de pigmentatie van lipstick was en vooral hoelang deze blijft zitten.


Toen ik hem aanbracht was hij niet zo heftig als hij eruit ziet. nu komt dit ook een beetje omdat ik hiervoor het nude kleurtje heb gedragen. De pigmentatie is wel echt heel erg goed.

De lipstick voelt erg fijn aan op de lippen en is erg romig. Ook blijft deze goed zitten.

Ik vind de lipsticks echt heel erg fijn! Ik denk dat ik er nog wel meer van ga kopen. Ze blijven goed zitten voelen fijn aan en zien er mooi uit. De lipsticks zijn te koop bij de action voor 0.80.

6 opmerkingen: