donderdag 5 december 2013

cadeau pakket van body & earth



Cadeaupakketen je word er op dit moment van het jaar mee overspoelt. Dit body & Earth pakketje heb ik al eens eerder in het paars gehad maar gebruikte de producten meer als decoratie in de badkamer. Dit pakketje ben ik wel gaan gebruiken en gekeken of de producten net zo leuk zijn als dat ze eruit zien.



dit pakket van body & Earth is in verschillende geuren kleuren en soorten te krijgen. ik heb de roze kleur, dit is de geur sweet pomegranate. Ik dit pakket zit een shower gel, body lotion, badzout en een gasten doekje.


Als eerste de body lotion en de shower gel. Meestal vind ik de geuren in een cadeau set niet zo heel erg lekker. Maar deze zijn echt wel erg lekker. Het is een hele zoete fruitige geur. Ik vind het ook heel erg leuk om de producten samen te gebruiken voor de geur. De verpakkingen zien er leuk uit maar zijn niet heel erg praktisch. Er zit een draaidop op en dat is voor de shower gel niet altijd handig. In de verpakkingen 110 ml. Niet heel erg veel maar je kunt er wel eventjes mee vooruit.

De shower gel is fijn om te gebruiken. Het is echt een shower gel dus geen schuim. Ik vind het een fijne shower gel maar wel erg basic. Wat ik soms ook wel heel erg fijn vind om te gebruiken. De geur is een stukje minder basic. Heel erg zoet en erg lekker maar blijft niet lang hangen. Wat voor deze geur juist wel fijn is.

De body lotion heeft een zachtere geur. Wat fijn is want deze geur blijft wel licht hangen. De body lotion brengt fijn aan, en trekt snel in. De body lotion die voet niet super goed maar is gewoon basic.


Badzout vind ik altijd heel erg leuk. Ik heb zelf geen bad maar als je de badzout korrels met bodylotion mengt dan kan je het ook gebruiken als scrub. Aan de korrels zit ook een lichte zoete geur maar die is niet zo heel erg sterk.


En als laatste een gastendoekje. Iets wat wij denk ik niet echt gebruiken. Je kunt dit gewoon gebruiken als washandje maar heel erg bijzonder is dit niet.

Het is een basic leuk setje. Altijd leuk om te geven of te krijgen. deze geschenkset is te koop bij Kruidvat en kost 5.99.

2 opmerkingen:

  1. Pomegranate vind ik altijd een erg lekkere geur, dus dan zou mij dit pakketje ook wel bevallen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Pomegranaat vind ik erg lekker ruiken. en dat pakketje ziet er leuk uit!

    BeantwoordenVerwijderen