maandag 2 december 2013

masker review



Laatst spotte ik een masker in een tube voor niet al teveel geld. Dan zeg ik geen nee. Ik heb hem thuis meteen geprobeerd en ga hem ook voor jullie reviewen. Dus ben je benieuwt naar dit masker? Lees dan snel verder.



Ik hou van de verpakking. Ik vind de kleur leuk de opdruk alles. Hij ziet er gewoon leuk uit. Ook is het gewoon een mega tube die je best wel vaak kunt gebruiken.


De tube werkt super handig en lekker hygiƫnisch. Het product zelf is blauw. Wat altijd soort voor een leuk resultaat als je het aanbrengt.

Het is een klei masker wat ik altijd erg fijn vind. Het aanbrengen van dit masker gaat prima en je heb niet heel veel product nodig om je hele gezicht in te smeren. Wat ik altijd wel heel erg fijn vind aan een klei masker is dat het heel erg snel opdroogt. Dit masker was binnen een kwartier dan ook echt droog.

Toen ik hem eraf haalde ging dat makkelijk en voelde mijn huid heerlijk zacht. De volgende dag zag mijn huid er ook wel echt goed uit. Een super goeie oppepper dus voor je huid!

Er zijn veel verschillende soorten maskers waaronder deze. Je kunt ze kopen bij de Kruidvat voor 2.50.

3 opmerkingen:

  1. Oeh lekker budget! Zeker wat voor mij en mijn blog :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit lijkt me een heel fijn masker voor een klein prijsje! Ik ga zeker even langs de Kruidvat :) xo

    BeantwoordenVerwijderen