donderdag 12 december 2013

balance me lipgloss


Laatst kreeg ik in de glossybox van november deze lipgloss. Dit was een product waarvan ik niet veel verwachten en ik eigenlijk niet zo enthousiast over was. Het enige product want de rest van de box was echt heel erg leuk! Toch ben ik deze lipgloss gaan testen en ga ik er iets over schrijven. Ben je benieuwt of deze lipgloss mij toch heeft overtuigd? Lees dan snel verder.



De reden waarom ik niet heel erg enthousiast was is omdat de lipgloss er heel erg bruin uitziet. En bruin tinten op mijn lippen staan mij echt totaal niet. De verpakking vind ik wel heel erg leuk.de verschillende letter types en groottes van de tekst staat leuk. En ja ik weet niet wat het is maar ik vind het gewoon een best wel leuke verpakking.


Het is een tubetje dus ook de dop is zo. Ik vind dit geen vervelende manier van aanbrengen maar volgends mij zijn er veel mensen die tubetjes niet fijn vinden. Ik vind het altijd wel makkelijk. Een tube neem je ook altijd makkelijk mee.


Op mij hand lijkt hij nog ietsje bruin maar op mijn lippen zie je daar niets meer van terug. Het is echt een heel erg mooi lipglossje. Ik heb er geen foto van gemaakt omdat het op de foto niet mooi over zou komen. Het is gewoon een doorzichtige kleur die je lippen iets voller doet lijken door de hele mooie glans en die ze er gewoon net iets mooier uit laten zien. Echt heel erg mooi!

Ook voelt de lipgloss zo fijn! Het voelt nog fijner aan dan de meeste lippenbalsems die ik gebruik. Je kunt het een beetje vergelijken met het gevoel dat je krijgt als je pure kokosolie op je lippen smeert. Echt heerlijk!

Hij ruikt licht naar mint wat ik normaal niet zo fijn vind. Maar deze geur vind ik wel lekker. Ook tintelt de lipgloss totaal niet wat ik heel erg fijn vind want ik hou niet van tintelende lipgloss of lippenbalsem.

Ik gebruik hem nu bijna elke dag omdat hij zo fijn aan voelt en er echt mooi uitziet! Had ik dus helemaal niet verwacht. Deze verpakking is een full size en kost 11.70.

3 opmerkingen:

  1. Klinkt fijn, maar ik vind het wel nogal veel geld voor een lipgloss. x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ik zou hem daarom ook niet snel zelf kopen. al vind ik hem wel echt heeeeeel erg fijn en word dit denk ik de eerste lipgloss die ik echt op ga maken :P

      Verwijderen
  2. ziet er goed uit, maar wel prijzig voor een lipgloss. maar leuk artikel!

    BeantwoordenVerwijderen