donderdag 3 oktober 2013

fun2draw





Vandaag heb ik een korter artikel voor jullie met een hele leuke tip! Ik hou van tekenen maar ik ben er niet echt geweldig goed in. Ik denk dat veel mensen dit met mij delen en heb hier nu een leuke tip voor. Ik heb deze tip van teskuh.nl en deel hem nu ook graag met jullie. Dus ben je benieuwt? Lees dan snel verder.

Fun2draw is een youtube account die elke week een tutorial geven over dingen die je kunt tekenen. Boven aan het artikel kun je ook het youtube channel van fun2draw zien.

Wat fun2draw beter maakt dan al die andere teken youtube video’s is dat fun2draw heel duidelijk is. Ze leggen het duidelijk en makkelijk uit waardoor je het snel begrijpt en het gewoon na kan doen. Ook kun je zien hoe makkelijk de tekenaar dit doet, dit kun je natuurlijk gewoon overnemen.

De tekeningen zijn ook grappig leuk en simpel. Hieronder een paar voorbeelden.



Wat vinden jullie van fun2draw??

1 opmerking: