woensdag 18 september 2013

top 5 beautybloggers



Vandaag geen heel lang artikel maar gewoon een top 5 van mijn favoriete beauty bloggers. Ik vind het altijd leuk om dit te zien bij andere omdat je zo weer nieuwe blogs kunt ontdekken. Ben je benieuwt naar mijn favoriete beauty bloggers lees dan snel verder

1. beautygloss

2. veracamilla

3. teskuh

4. misslipgloss

5. pinkypolish

 

Dit zijn mijn favoriete beauty bloggers. Laat achter in de comments wat jou favoriete beauty bloggers zijn en deze keer mag je ook je eigen site spammen ;)

3 opmerkingen:

  1. super leuk. mijn favo's zijn:
    1 beautygloss
    2 veracamilla / beautylabNL ( kan niet kiezen hih x )
    3 blushingbeautyNL
    4 misslipglosss
    5 GirlOnTheWhiteBike
    grt Emke x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke bloggers! Mijn favoriet is ook Beautygloss.

    BeantwoordenVerwijderen