zondag 1 februari 2015

Winter tag

Ik ben gek op tags! Ik lees ze graag en vind het heel leuk om ze te beantwoorden. Ik heb al een hele tijd geen tag meer gedaan dus vandaag is het tijd voor de winter tag. Fan van de winter ben ik zeker niet, maar er zitten ook leuke kanten aan dit seizoen. Lees snel verder voor mijn antwoorden op deze

Wat zijn jou beauty essentials?
Lippenbalsem, body butter en hydraterende gezicht crème. Hoe vet mijn huid in de zomer is zo enorm droog word het in de winter. Lippenbalsem draag ik altijd bij me. En body butter en hydraterende crème houden mijn huid soepel.
Favorieten fashion essentials?
Fluffie vesten! Dit seizoen zijn ze helemaal in en het is het eerste winter kleding stuk wat ik leuk vind. Ik haat de winter en daarbij ook alle dikke winterkleding die hierbij komt kijken. De fluffie vesten die we op dit moment overal tegenkomen kan ik wel heel erg waarderen.
Favorieten winter accessoire?
Hier kan ik eigenlijk niets bij verzinnen. Sjaals draag ik alleen in de zomer en lente. Handschoenen en beanie’s draag ik eigenlijk helemaal niet.
Favoriete winter nagellak?
Helaas zijn mijn nagels weer helemaal kort en draag ik niet echt nagellak. In de winter gaat mijn voorkeur toch uit naar wat donkerdere kleuren nagellak.
 
Warme chocolademelk of gluhwein?
Zeker weten warme choco. Ik drink deze winter veel te veel warme choco! Gluhwein heb ik nog nooit gedronken.
Favoriete winter geurkaars?
Vanille! Ik hou heel erg van de warme geur van vanille, zeker in de winter is het een hele lekker geur.
Snowboarden of skieen?
Ik ben 1 keer op skivakantie geweest en toen heb ik, een soort van, leren skiën. Snowboarden heb ik wel eens gedaan maar nooit echt geleert. Snowboarden lijkt me leuker maar ik moet nu toch echt voor skiën kiezen.
Heb je wel eens geschaatst en kun je het goed?
Natuurlijk heb ik wel eens geschaatst! Vroeger was is er heel erg goed in. Helaas ben ik het volledig verleert en ben ik nu net bambi on ice.
Sneeuwt het waar je woont?
Gelukkig niet! Ik heb echt een hekel aan de sneeuw. Als het sneeuw licht meteen het openbaar vervoer hier plat. Ik doe alles met het openbaar vervoer.
Heb je wel eens een sneeuwpop gemaakt?
De laatste jaren sneeuw het niet zo veel als toen ik nog klein was. Toen lagen er echt pakken sneeuw waar je goeie sneeuwpoppen mee kon maken. Vroeger maakte ik regelmatig met mijn vader een sneeuwpop.
Favoriete kerstnummer?
Ik vind de kerstliedjes van Micheal Buble echt heel erg leuk! Het zijn eigenlijk wel covers van bestaande kerstliedjes. Toch vind ik zijn CD echt heel leuk om naar te luisteren rond de kersttijd!
Favoriete kerstfilm?
Home alone! Dit zijn toch wel de leukste kerstfilms.
Favoriete winter lekkernij?
Chocola. Ik hou echt van chocola. In de zomer heb ik mijn choco verslaving meestal wel onder controle maar in de winter eet ik dit echt heel erg veel. Zeker rond de feestdagen!
Heb je nog iets leuks geplant deze winter?
Eigenlijk helemaal niets. Wij gaan nooit op wintersport. Ik vind de winter echt een seizoen waar ik gewoon veel met school en werk bezig ben. In de zomer ga ik weer leuke dingen plannen!
Als je aan de kerstman 1 ding kan vragen en je zou dat gegarandeerd krijgen, wat zou je dan vragen?
Ik denk dat ik dan een zonvakantie zou vragen voor de hele winter met mijn ouders en vriend. Lekker weg van het koude weer met de mensen waarvan ik hou!
Ik denk dat het wel duidelijk is dat ik niet gek ben op de winter. Toch hoop ik dat dit artikel niet al te negatief is haha. Neem je hem over op je blog zet het dan in de comments dan kijk ik ook naar jou antwoorden!
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten