donderdag 8 januari 2015

YSL Rouge pur couture vernis Á lévres glossy stain

Toen ik hoorde dat ik een product van YSL mocht uitkiezen op mijn stage werd ik heel erg enthousiast! Ik ben altijd al heel erg nieuwsgierig geweest naar de lipsticks van YSL. Toen ze met vloeibare lipsticks kwamen wilde ik die maar al te graag proberen.

De verpakking ziet er prachtig uit. Het is een hele luxe verpakking waarbij je ook de kleur van het product kunt zien. Klein is de verpakking niet dus erg handig om mee te nemen is het niet.
Het kwastje brengt heel erg makkelijk aan. Niet erg bijzonder maar dat vind ik juist fijn.
Ik heb kleur 7. Een hele frisse en draagbare kleur.
In de eerste instantie voelt het product heel waterig. Maar waarneer hij opdroogt voel je hem totaal niet meer zitten. Je kunt de kleur mooi opbouwen.
Hij voelt heel erg fijn aan op de lippen, brengt makkelijk aan en ziet er prachtig uit. Ik ben heel erg blij met dit product! Hij kost 33.95.

1 opmerking: