zaterdag 13 december 2014

Wenkbrauw producten


Ik vind het altijd heel erg leuk om te zien hoe andere hun wenkbrauwen bijtekenen en welke producten ze daarvoor gebruiken. Ik wissel regelmatig van producten. Vandaag laat ik jullie zien welke producten ik de laatste tijd gebruik om mijn wenkbrauwen te doen.


Dit zijn de producten waar ik echt mijn wenkbrauwen mee teken. Met de lichtste kleur uit het how to make brows wow pallet van Essence. Deze breng ik aan met het brow kwastje van Real techniques. Heb ik haast dan pak ik vaak het wenkbrauwpotlood van Essence.

Nadat ik mijn wenkbrauwen heb getekend ga ik er altijd overheen met een gel. Ik gebruik de wenkbrauwgel van Essence.


Om mijn wenkbrauwen wat strakker te doen lijken omlijn ik ze altijd met concealer. Dit doe ik met het effect kwastje van Real Techniques. Dit poeder is af met de matte highlighter uit het chocolade palette van Make-up revolution.

De highlighter wissel ik nog wel eens af. Het is wel altijd een crème keurige matte highlighter.

Welke producten gebruiken jullie voor je wenkbrauwen?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten