vrijdag 12 december 2014

The body shop boek

The body shop heeft een van mijn favoriete geuren in zijn assortiment opgenomen. Ik kon daarom ook niet anders dan er iets van proberen. Omdat ik er verschillende dingen van wilde proberen kocht ik een super leuke cadeau set. Vandaag laat ik aan jullie zien wat erin zit.

De doos ziet eruit als een boek. Heel erg leuk! Als je deze koopt gaat er ook een deel naar een goed doel. Dat is de reden dat er peace op staat.
Hier zien jullie de binnenkant. Alle producten zijn in de geur Glazed apple. Een heerlijke geur. Ik moet eerlijk toegeven dat het geen winter geur is. Het is meer een frisse geur. Ik hou heel erg van de geur van groene appels daarom hou ik ook zo van deze geur.
De shower gel ruikt het sterkst van allemaal. Dat mag ook wel want tijdens het douche wil ik mijn showergel goed ruiken. Na het douche is de geur van elke douchegel toch zo goed als verdwenen. Hij smeert heerlijk uit en is voor de rest hetzelfde als de andere douchegel van The body shop.
De body butter ruikt gelukkig wat minder sterk. De geur is zeker aanwezig maar je kunt je er gerust helemaal mee insmeren zonder bang te zijn dat het te overheersend is. Het is een fijne body butter die echt heel erg goed voedt.
De lipbalm is echt heerlijk. Zeker nu kan ik wel een goede lipbalm gebruiken. Hij maakt mijn lippen lekker zacht en natuurlijk is het heerlijk om zo een geur op te hebben.
Een zeepje gebruik ik altijd om mijn handen mee te wassen. Daar ga ik deze dus ook voor gebruiken. Het zeepje is in de vorm van een hartje.
Wat een ontzettend leuke set en een heerlijke geur. Deze set kost 15 euro.
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten