maandag 27 oktober 2014

Shopblog

Vorige week scheef ik al een new in artikel. Vandaag heb ik weer een ouderwetse shopblog. Ik ben weer eens wezen shoppen en heb echt hele leuke dingen gekocht. Er zitten ook nog twee producten bij die ik online besteld heb dus kijk snel verder!

Mijn mooiste aankoop is mijn eerste MAC product. Ik ging voor een prachtige lipstick. Ik wile ene kleur die ik elke dag kon dragen en die overal mooi bij stond. Uiteindelijk kwam ik uit bij de kleur Faux. Deze lipstick kostte 19 euro.
Van de yves rocher had ik nog wat bonnen liggen dus natuurlijk ging ik daar ook nog even heen. Ik kocht een vitame spray voor het gezicht, een cranberry masker en een apricot scrub. Deze kostte alle drie 3,95. Omdat ik nog wat bonnen had kreeg ik nog het toilettasje, de gezicht crème van de sensitive lijn en een mascara cadeau.
Bleuberry is mijn favorieten lijn van de body shop. De geur is gewoon heerlijk! Toen ik zag dat de body butter 50% procent was afgeprijsd kon ik hem niet laten liggen. Ik kocht deze voor 8 euro.
Bij de Etos staan er weer volop body splashes van victoria secret. Ik hbe er al 3 die ik niet heel er veel gebruik dus ik wilde er eigenlijk geen een kopen. Toch kocht ik er een omdat ik de geur echt heerlijk vond! Deze kostte 9 euro.
De wenkbrauwmesjes kocht ik bij het Kruidvat. Hier ben ik al erg al benieuwt naar! Voor 1.50 voor 3 stuks kon ik ze niet laten liggen.
De action heeft nieuwe palette. Ik heb er 1 meegenomen en ik moet zeggen dat ik er tot nu toe erg enthousiast over ben. Ik nam er 1 mee omdat ik me wat meer wil richten op duurdere make up in plaats van budget. Dit was ook het enige pallet wat ik echt mooi vond. Deze kostte rond de 2,50.
Ik was heel erg enthousiast toen ik in de persberichten zag staan dat essence een blending kwast in het assortiment kreeg. Wat een ontzettend leuke toevoeging! Deze moest ik natuurlijk proberen. De kwast kostte volgends mij nog onder de 2 euro.
Als laatste kocht ik nog twee Sleek producten online. Ik woon in Den Haag en had zeker wel verwacht dat er 1 V&D was die Sleek ging verkopen maar helaas. Ik moet het nog steeds online bestellen. Ik ging voor het cheek & eye palette. Over dit palette horen jullie snel meer! Deze kostte 12,99.
En ik kocht nog de blush rose gold. Een hele bekende blush die ik ook nog voor jullie ga reviewen. Deze kostte rond de 6 euro.
Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te zien! Vanaf morgen komen er al reviews van de producten.

5 opmerkingen: