vrijdag 31 oktober 2014

make-up studio foundation

Make-up studio is een merk waar ik op school mee werk. Ik gebruik de make-up op andere mensen maar gebruik het ook gewoon voor mezelf. De foundation gebruik ik al wat langer dus ik vond het wel eens tijd om hem te reviewen. Helaas stond op alle foto’s die ik maakte de dop scheef op de flacon, maar ik besloot ze er toch gewoon op te zetten.

De flacon is simpel en mooi. Hij is handig om mee te nemen. Aangezien ik de make-up elke week heen en weer naar school meeneem is dit heel erg fijn.

Het pompsysteem zit heel erg goed in elkaar en je kunt er goed mee doseren.
De structuur van de foundation is erg dik. Ik heb de lichtste kleur en die ik voor mijn huid prima.
Wil je de foundation voor overdag gebruiken dan moet je echt dunne laagjes aanbrengen en opbouwen tot je tevreden bent. Eigenlijk is het meer een foundation voor feestjes en uitgaan omdat hij zo dekkend is. Ik gebruik hem ook wel voor overdag en breng hem gewoon dun aan. Dan is hij wel heel erg mooi.
Het is echt een hele mooie foundation. Hij ziet er op de huid ook echt heel mooi uit. Ik ben er erg blij mee! De foundation kost 39,90.

1 opmerking: