zaterdag 4 oktober 2014

Handtas must haves

Wij vrouwen hebben denk ik allemaal wel een zwak voor handtassen. Je loopt er toch elke dag mee over straat. De inhoud van mijn handtas verschilt per dag maar er zijn toch altijd wel een paar items die er echt in horen. Vandaag vertel ik jullie wat mijn handtas must haves zijn.

Als eerste het aller belangrijkste wat er echt niet kan missen, lippenbalsem. Ik heb heel erg snel last van droge lippen en lippenbalsem kan daarom echt niet ontbreken in mijn tas. Meestal heb ik een van de maybelline baby lips in mijn tas.
Iets wat ik vroeger echt nooit bij me had maar tegenwoordig standaard in mijn tas zit is mijn portemonnee. Ik heb het heel erg vaak gehad dat ik ergens iets leuks tegenkwam en ik het niet kon kopen omdat ik geen geld bij me had of dat ik mijn eten vergeten was en ik dus niets te eten had de hele dag. Daarnaast is een boete voor het niet kunnen legitimeren ook erg duur. Daarom heb ik er een gewoonte van gemaakt om mijn portemonnee met pasjes altijd in mijn tas bij me te hebben.
Een tasverstuiver met een lekker parfum. Ik vind het toch altijd wel lekker om me door de dag heen op te frissen. Ik heb een tasverstuiver die ik zelf kan vullen maar ik neem ook regelmatig proefverpakkingen mee.
Handcrème. Naast dat ik het heerlijk vind om mijn handen zo wat extra verzorging te geven voel ik me daarna ook wat frisser en ruik ik weer wat lekkerder. Dit product hoort dus ook een beetje bij het opfrissen door de dag heen. Ik heb de laatste tijd altijd een handcrème van rituals bij me.
Zonder agenda ben ik echt niets. Ik schrijf eigenlijk alles op in mijn agenda omdat ik het anders juist vergeet. Ik neem dan ook altijd mijn agenda mee voor het geval er iets tussendoor komt of ik bijvoorbeeld een telefoontje krijg met de vraag of ik kan werken.
En als aller laatste heb ik eigenlijk ook altijd een paar oortjes in mijn tas. Als ik alleen ben luister ik graag muziek. Maar soms komt het ook gewoon van pas als ik het bijvoorbeeld nodig heb op school.
En met de oortjes sluit ik dit artikel af. Ik hoop dat jullie het leuk vonden. Wat hebben jullie altijd bij je?

1 opmerking: