maandag 13 oktober 2014

ELF blush palette

Nog niet zo heel erg lang geleden kwam ELF met een nieuw product. Ze brachten namelijk twee blush palette uit. Ik vond het er wel heel erg leuk uitzien en besloot er een van te bestellen. Ik heb hem een tijdje geprobeerd en ga jullie vandaag vertellen wat ik ervan vind.

Laat ik even beginnen met dat ik het ontzettend leuk vind dat het product in een hele mooie verpakking zit. Het ziet er mooi uit en voelt ook totaal niet goedkoop aan.
Ook de verpakking van het product zelf ziet er erg mooi uit. Het is een hele simpele maar mooie verpakking. Ook zit de verpakking stevig in elkaar en is hij niet te groot of dik om mee te nemen.
In het palette zit een grote spiegel die echt heel erg handig is voor onderweg. Daarnaast kun je de blushes er uitklikken. Ik heb hier niets aan maar mocht je allebei de palette hebben dan kun je je 4 favoriete blushes in 1 palette stoppen.
Hier zien jullie de kleuren. Er zijn in totaal twee palette. Dit is de lichtste. Ik heb deze gekozen omdat ik gewoon een lichte huid heb. Ik vind de kleuren die erin zitten heel mooi maar ze zijn ook niet heel divers. Het zijn over het algemeen alleen roze tinten. Er zit een bruine tint rechts boven die gebruik ik als bronzer. De andere zijn van licht tot donker roze.
Het zijn hele mooie blushes die voor blush echt een prima pigmentatie hebben. De bruine tint gebruik ik graag als bronzer. De andere gebruik ik graag als blush.
Ik ben erg blij met het palette en gebruik hem vaak. Ik vind het zeker een aanrader. Helaas kun je hem alleen online bestellen op eyeslipsface.nl en hij kost 6,80.

7 opmerkingen:

  1. Hij is leuk, maar ik krijg er geen hebben gevoel bij!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik wil deze echt nog hebben, ik kon hem toen ik bestelde alleen niet vinden in de webshop haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ziet er goed uit, jammer niet zomaar in de winkels te verkrijgen maar ik probeer een veel winactie's mee te doen! x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk palette, deze moet ik echt hebben! X

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind hem erg leuk! Ik ben benieuwd hoe deze kleurtjes jou staan.

    BeantwoordenVerwijderen