woensdag 15 oktober 2014

Catrice liquid metal oogschaduw

De liquid metal oogschaduws vielen me meteen al op maar kopen dat heb ik eigenlijk nooit gedaan. Toen ik deze oogschaduw in de opruimbakken voor 1 euro zag liggen toen kon ik het toch niet laten. Deze kleur is dus helaas niet meer te krijgen maar gelukkig nog wel in andere kleuren.

De verpakking vind ik niet heel bijzonder. Gewoon een simpele vierkante verpakking. Je ziet wel de kleur en de vorm van de oogschaduw door de verpakking heen en dat vind ik wel een pluspunt omdat dat toch het mooiste is van het hele product.
De vorm en kleur van de oogschaduw is echt prachtig.
De pigmentatie is echt heel erg goed. de structuur is fijn en hij kruimelt totaal niet.
Ik ben heel erg blij met de oogschaduw. Buiten de mooie uitstraling werkt hij ook nog is super fijn. Het is een mooie kleur die al goed gepigmenteerd is maar ook nog goed op te bouwen in kleur. Het is zeker een aanrader!

5 opmerkingen: