zaterdag 13 september 2014

Terug van weggeweest!

Ik ben weer terug van weggeweest! De vakantie is weer voorbij. Ik schreef een tijd geleden al dat ik op vakantie ging en daarom leek het mij wel zo logisch om ook een artikel te maken over dat ik weer terug ben.

Het is een beetje gek om dit artikel te schrijven omdat ik op het moment dat ik dit schrijf nog helemaal niet ben weggeweest. Ik ga op het moment dat ik dit schrijf pas over een week weg. Maar toch vond ik dit artikel wel noodzakelijk.
Ik maak dit artikel dan ook niet om mijn vakantie outfits te laten zien of de leuke verhalen te vertellen die komen misschien later nog! Ik schrijf dit artikel omdat ik heel erg blij ben dat ik binnenkort weer recente artikels kan schrijven.
Vanaf volgende week beginnen de artikels weer wat meer up to date te zijn. Ik schrijf dan gewoon weer 1 week vooruit. Ik vind het heerlijk dat ik een tijdje echt vakantie had van alles maar het is natuurlijk ook wel weer leuk om gewoon lekker te kunnen bloggen en artikelen te schrijven over nieuwe producten.
 

1 opmerking: