dinsdag 22 juli 2014

Kleding shopblog



 
Over kleding schrijf ik niet heel erg veel en een kledingshopblog heb ik zelfs nog nooit gedaan. De laatste twee weken heb ik een paar nieuwe kledingstukken gekocht dus het leek me nu wel leuk om deze te laten zien. het zijn geen items die ik normaal snel zou kopen en dat vind ik er juist leuk aan. Ook waren het items die ik voor weinig heb gevonden in van die onbekenden boetiekjes.

 
Als eerste kocht ik mijn aller eerste crop top. Ik vond ze eerder nooit echt leuk maar deze trok me toch wel aan. Een vel gekleurde oranje top met #selfie erop. Ik draag hem gewoon met een hempje eronder en in de zomer kan ik hem gewoon over een bikini dragen. Het is een fel kleurtje en eigenlijk was ik daar net van af. Maar waar ik eerst zoveel mogelijk felle kleding droeg weet ik het nu beter te combineren met basic dingen.

Het tweede item op de foto is een tank top met The style you like erop. Weer een lekker fel kleurtje.

 
De achterkant is open en de zijkanten zijn heel erg laag uitgesneden. Je draagt deze top dus met een band die jullie later in de shopblog nog zien of met een topje eronder.


En de laatste twee items die horen een beetje bij elkaar. Als eerste de band waar ik het net over had. Jullie zien hem ook al op de foto waar ik de roze top draag. Ik heb hem nu in het wit en wil hem ook nog graag in het zwart.

En het laatste item is een donker groene top met een aztec print. Ook deze kan je dragen met een topje eronder of deze band want de zijkanten zijn laag uitgesneden. Ik was al een tijdje op zoek naar deze top daarom heb ik er meteen twee meegenomen.
En dat waren alle kleren die ik de afgelopen twee weken geshopt heb. Ik hoop dat jullie het leuk vonden.

5 opmerkingen:

  1. Wat een mooie items heb je gekocht! De crop top met selfie is echt tof en staat je erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuke zomerse dingen :) met die fel roze kleurtjes, I like!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele leuke kledij heb je gekocht!
    De Crop top staat je echt geweldig :)
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Echt leuke items! Ik vind vooral je crop top erg tof! Xx

    BeantwoordenVerwijderen