dinsdag 1 juli 2014

Dr. van der hoog macaron masker

De leuke dr. Van der hoog maskers waren bij mij bekend maar dat er een nieuwe uit zou komen dat wist ik nog niet. Nu is er naast tipsy tequila, glitter glow, bubble gum en cupcake ook een macaron master. Ik probeerde hem uit!

De verpakking is geweldig!! Het ziet er echt super leuk uit. er zitten twee kanten aan dus je kunt hem twee keer gebruiken.
Zoals de naam al doet voorspellen ruikt het masker super zoet. Ik vond het niet vervelend maar ik heb genoeg verhalen gelezen waarbij mensen het veel te zoet vonden.  Het is een peel off masker dus het is een beetje een doorzichtige stroperige substansie. Ik kon hem wel makkelijk uitsmeren over mijn gezicht.
Het eraf halen ging ook erg makkelijk, het kwam makkelijk los en deed geen pijn. Mijn huid voelde zacht aan na gebruik, maar heel veel deed het masker niet. dat kan je denk ik ook niet echt verwachten bij zo een masker. Mijn huid voelde zacht en goed aan.
Dit Masker is te koop bij onder andere de Etos en kost 1.79.

4 opmerkingen:

  1. Jammer dat dit masker niet veel voor je huid doet!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. hou er wel rekening mee dat de meeste maskers helemaal niets voor je huid doen. De duurdere maskers over het algemeen wel maar de drogisterij maskers helemaal niet. het is meer een truc om je te laten ontspannen. livelifegorgeous heeft hier een tijdje terug ook een artikel over gemaakt.

      Verwijderen
  2. ziet er wel leuk uit! ik ben wel van de zoete geuren dus dit zal ik zeker wel niet te zoet vinden. maar jammer vind ik het niet hier in Belgiƫ bij mij.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hmm ik hou zelf nooit echt van hele zoete geuren. Denk dat ik mar bij mijn freeman maskers blijf!

    BeantwoordenVerwijderen