vrijdag 4 juli 2014

Dagje welness


 
Op beautyblogs vind je vrijwel alles over beauty, lifestyle en fashion, maar iets over een welness heb ik nog nooit voorbij zien komen. Ik ging in mijn vakantie een dagje met mijn moeder naar ene welness en het leek mij erg leuk om mijn ervaring met jullie te delen.

Ik ging naar de Veluwse Bron in Emst. Voor de mensen die wakeboarden, het licht naar burnside. Een prachtige locatie. Ik en mijn moeder gingen op een bikinidag en hadden een arrangement gekomen. je kunt ook alleen voor toegang betalen en dan krijg je er geen behandelingen bij maar kun je wel gewoon gebruik maken van alle faciliteiten. Voor al hun arrangementen kun je terecht op hun website.

Bij binnenkomst krijg je handdoeken een badjas en slippers. Je kunt deze ook zelf meenemen. Je krijgt een polsbandje waarop alles wat je koopt op komt te staan en je krijgt een boekje met onder andere je afspraken. Zoals ik net al zij hoeft dit niet, je kunt ook gewoon alleen betalen voor toegang zonder verdere behandelingen wij hadden een gezichtsbehandeling en een lichaamsmassage. Je krijgt tijden waarop je dan boven in een wachtruimte moet zijn en dan word je meegenomen naar de ruimte waar de behandeling plaatsvind.

De behandelingen waren allebei echt heerlijk! Bij de gezichtsbehandeling stemmen ze de producten af op jou huid. Ik had een koortslip dus ik werd behandeld met handschoentjes. Bij de lichaamsmassage vragen ze ook waar je de nadruk op wil leggen en waar je liever niet gemasseerd word. Ik was een paar dagen ervoor erg hard gevallen met wakeboarden en had nog steeds erg last van mijn nek. Ik gaf dat aan en hij heeft het helemaal weggemasseerd. Ik heb daarna geen last meer van mijn nek gehad.

Neem je er geen behandelingen bij dan hoef je niet bang te zijn dat je je verveeld want het is enorm groot en ze hebben heel veel verschillende dingen die je kunt doen. Er waren drie verdiepingen vol met faciliteiten waarvan 1 verdieping binnen en buiten was. Ze hebben veel verschillende soorten sauna’s en afkoelbaden, kruidenbaden, zoutbaden en nog veel meer. als je alles wilt bekijken dan kun je naar de website gaan daar staat alles plus nog een kleine uitleg en je kunt online de plattegrond bekijken. In het welness staat trouwens bij elke faciliteit wat het is en waar het voor dient.

Er zijn in totaal ook nog 2 soorten ‘workshops’ waar je aan mee kunt doen. Het zijn niet echt workshops maar ik heb er even geen andere naam voor. Je kunt meedoen aan een opgieting en aan een klanksessie. Je kunt daar gewoon aan meedoen het maakt niet uit welk arrangement je hebt. Ik heb ze allebei gedaan en ga er in een ander artikel verder op in.
Ik heb echt een heerlijke dag gehad! Heb echt alles kunnen doen. Je kunt er ook heerlijk eten. Wij zijn er geweest van 10 uur in de ochtend tot 8 uur in de avond. je kunt er blijven tot 11 uur. Wil je jezelf eens verwennen met een dagje relaxen. Of wil je iemand zo een leuk cadeau geven dan kan ik dit welness centrum zeker aanraden! Al hun producten kun je ook zelf aanschaffen in hun shop. Ze verkopen onder andere Hannah en OPI. 

1 opmerking:

  1. Super leuk om dit te lezen! Het is inderdaad waar dat er haast nooit iets over welness online komt. Jammer, want ik wil ook altijd nog een keer naar zo'n welness centrum. Dan kan ik op internet wel vanalles lezen, maar zo'n persoonlijke ervaring als die van jou vind je zelden.

    xx

    BeantwoordenVerwijderen