vrijdag 23 mei 2014

Rimmel scandaleyes mascara


 
Rimmel bestaat 180 jaar en dat wilde ze vieren. Bij 10 aan besteding van rimmel producten kreeg je een blik met de scandaleyes retro glam mascara erin. Ik heb gebruik gemaakt van deze actie en heb de mascara nu alweer een tijdje in gebruik.

De verpakking is best wel dik maar niet heel erg groot. Ik vind de verpakking wel prima zo. Je kunt hem makkelijk meenemen en hij ziet er niet lelijk uit.


Het kwastje is van echte haartjes. Dit vind ik persoonlijk altijd wat fijner. Soms kunnen mijn ogen gaan irriteren van siliconen borsteltjes. Het is een best wel dik en vol borsteltje. Ik vind hem fijn werken en ik krijg niet heel snel mascara op mijn oogleden. Voor mijn onderste wimpers is hij wel iets wat aan de grote kant. Van de aparte vorm merk je verder niet veel tijdens het aanbrengen.
Op het borsteltje komt precies genoeg product. ik hoef niet 100 keer opnieuw in het flesje om eindelijk eens genoeg mascara op mijn borstel te krijgen.


Ik vind het effect echt heel erg mooi. mijn wimpers worden echt lang en hij geeft geen klontjes. Wat ik vooral fijn vind is dat hij mijn wimpers de hele dag gekruld en lang houd. De meeste mascara’s zakken meestal toch een beetje in. deze blijft echt de hele dag mooi.
Ik ben erg tevreden over de mascara! Hij doet zijn werk echt heel erg goed en hij blijft ook de hele dag goed zitten. de mascara kost 12,99.

2 opmerkingen: