zaterdag 31 mei 2014

producten die ik 'vergeet'


 
Er zijn producten die ik een hele tijd heel erg veel gebruik en daarna weer en half jaar in de kast laat staan. Mijn ‘vergeten’ producten. producten die ik wel fijn vind maar gewoon niet gebruik. Waarom niet? Meestal ben ik gewoon te lui om het te gebruiken. Ben je benieuwt naar welke producten ik vergeet, kijk dan snel verder.


Ik vind het altijd wel fijn om een lekker kleurtje te hebben. Het hoeft niet heel erg op te vallen maar een tintje donkerder mag er altijd wel bij. Toch gebruik ik niet echt vaak zelfbruiner. In het begin deed ik dat niet omdat ik altijd bang was voor vlekken. Maar ook nu ik een goeie zelfbruiner heb gevonden draag ik het niet heel vaak. Ik ben meestal te lui om me heel erg goed te scrubben onder douch en me vervolgens heel erg goed in te smeren met zelfbruiner.

Met handcrème heb ik een beetje een haat/liefde verhouding. Soms gebruik ik het meerdere malen per dag en gaat het eigenlijk vanzelf. Maar daarna kan ik het weer een half jaar wegleggen zonder het te pakken. Ik weet niet wat het is, maar ook al stop ik het in me tas pak ik het dan gewoon nooit.
Ik gebruik voornamelijk body butters maar af en toe vind ik het ook super fijn om body lotions te gebruiken. Toch vergeet ik het vaak. Ik pak veel vaker een body butter. Ik vergeet dan hoe fijn een body lotions soms kan zijn.

Gel eyeliner heb ik niet heel veel, maar ik heb wel een paar hele mooie gel eyeliners die ik veel vaker moet gebruiken. Ik vind het eigenlijk te lang duren om aan te brengen. Een vloeubare eyeliner gaat bij mij veel sneller. Dit is daarom ook een vergeten product.
Ik vind het helemaal niet erg om met losse pigmenten te werken. het is wel iets meer moeite maar een tijdje terug gebruikte ik ze nog heel erg vaak. Toch merk ik dat ik ze veel minder pak nu. Ik vind het toch makkelijker om er een simpel pallet bij te pakken waar ik alle kleurtjes in 1 heb. En uiteindelijk blijft het natuurlijk altijd makkelijker om een vaste oogschaduw te gebruiken.

Wat zijn jullie ‘vergeten’ producten?

2 opmerkingen:

  1. Leuk om te zien! Bruin zonder zon is bij mij ook altijd zo'n vergeten product.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk om te zien! Ik heb soms ook producten die ik niet meer gebruik bv ook handcréme laat ik altijd staan! X

    BeantwoordenVerwijderen