donderdag 27 maart 2014

Mijn hakken stash


 
Laatst had ik een artikel geplaatst met mijn nieuwe truien. Daarin zij ik dat ik iets wat meer fashion artikelen wilde maken. Ik hoef er nu niet wekelijks een artikel over te schrijven, maar iets meer leek mij wel leuk als afwisseling. Ik vind het best wel moeilijk om dat soort artikelen te maken. Vandaag laat ik mijn enorme (uhumm) hakkenstash zien. Dus ben je benieuwt, lees dan snel verder.

Veel hakken heb ik niet. ik loop er dan ook bijna nooit op. ik ben zelf al best wel lang, zonder hakken valt dat niet zo heel erg op maar met hakken juist wel. Ook is mijn rug niet echt sterk en krijg ik snel last van mijn rug. Doordat ik niet vaak op hakken loop zijn ook nog is mijn voeten er totaal niet aan gewend en krijg ik snel blaren en pijnlijke voeten. Toch heb ik wel wat hakken staan voor etentjes bijvoorbeeld. Die hakken wil ik wel graag aan jullie laten zien.

Laat ik beginnen met deze glitter hakken. Dit zijn gewone pumps met een niet zo hele hoge hak. Deze hakken zijn ongeveer 9 cm. Ik kocht deze voor kerst 2012.(ik meet de hak vanaf de achterkant en meet de hiel niet mee)
Ik vind zwart altijd een mooie kleur voor hakken omdat het gewoon overal bij past. De glittertjes geven het net iets extra’s. deze schoenen zien er leuk uit maar zitten niet echt comfortabel. De randjes zijn ook bedekt met glitters en die schuren in je voet. Heel erg lekker zitten ze dus niet.

Deze schoenen zijn meer voor een wat minder nette gelegenheid. Als je vaak hakken draagt kunnen deze prima overdag. Ik kocht deze dan ook gewoon omdat ik ze mooi vond en ik ze wel eens wilde dragen tijdens verjaardagen of etentjes. Deze hak is ook niet heel erg hoog namelijk ongeveer 10 cm.

Deze zitten al een stuk lekkerder! Geen snijdende randjes in je voeten. Dee lopen ook makkelijker dan de vorige, misschien komt dat ook gewoon omdat ze fijner zitten. toch gaat de hiel bij mij wel irriteren als ik er wat langer op loop.


Een tip tussendoor. Ik heb hele ongelijke voeten. Dat merk ik heel erg als ik hakken moet passen. De ene zit dan goed en de ander is te groot. Neem ik een maat kleiner dan knelt een schoen mijn voet af. Een tip is om in een van de twee schoenen een zooltje te leggen bij alleen de tenen.

Dit zijn mijn favorieten hakken! Ik hou enorm van studs en vind het dan ook super gaaf dat deze op de achterkant van de hak zitten. zoals ik net al zij is zwart voor mij altijd wel goed. deze hakken zijn een stuk hoger dan de andere 2 namelijk ongeveer  12 cm.
Deze schoenen zitten heerlijk. Er zitten geen snijdende randjes aan en ik krijg geen laats van mijn tenen of hielen. Door de plateau zool loopt deze schoen ook best wel lekker. ik moest er in het begin wel erg aan wennen, maar eenmaal gewend loopt deze fijner dan de andere 2.

Ik zal denk ik nooit echt wennen aan hakken. Het zullen voor mij altijd ongemakkelijke schoenen blijven. toch vind ik ze erg mooi en vond ik het leuk om mijn hakken te laten zien. Wat dragen jullie liever hakken of platte schoenen?

4 opmerkingen:

  1. Mooie collectie. De eerste lijken mij wel fijn voor feestjes enzo.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goede tip! Leuke hakken stash heb je erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk artikel! Ik voel me comfortabeler op platte schoenen, maar hakken vind ik ook erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen