zaterdag 15 maart 2014

love me lipstick van essence


 
De nieuwe lipsticks van essence kennen we nu al wel een tijdje. Het was een hele verandering maar wat waren we allemaal enthousiast over de nieuwe verpakkingen en kleuren van essence! Zonder dat ik het door had heeft essence 2 nieuwe kleuren erbij gekregen. En een van die kleuren sprak mij wel heel erg aan. Ben je benieuwt naar de kleur, lees dan snel verder.

 
Zoals ik net al zij zijn we de nieuwe verpakkingen van essence nu wel gewend. Ik vind deze verandering echt heel erg goed en wat mij betreft gaan alle lipsticks naar deze verpakkingen. Deze zien er gewoon steviger en luxer uit dan de andere lipstick verpakkingen.

 
De kleur heet 13 love me. Het leek mij echt de perfect my lips but better kleur voor elke dag.

Zo ziet de lipstick er in de huls uit. een perfect kleur voor elke dag. Het leuke detail in de lipstick zijn we ook zeker niet vergeten. Dit vind ik ook een hele leuke toevoeging!

 
Een swatch op mijn lippen heb ik niet kunnen maken, maar een gewone swatch wel. Deze lipstick is echt perfect. Hij maakt mij lippen heel erg mooi zonder dat het meteen opvalt dat ik lipstick op heb. Ook droogt hij mijn lippen niet uit waardoor het een perfecte lipstick is voor elke dag!
Deze kleur is nu al een favoriet bij mij! Ik draag hem heel erg vaak. Deze kleur is toegevoegd aan het assortiment van essence en zit volgend mij in het gewone schap van essence. Hij kost net als alle andere lipsticks van essence 2.39.

7 opmerkingen:

  1. Heel mooi kleurtje! Ik heb zelf ook meerdere lipsticks uit deze lijn en ben echt weg van Coral calling!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is inderdaad een heel mooi kleurtje!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb deze ook, echt een prachtig kleurtje!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik heb coral calling en ik ben er zot op! en deze kleur vidn ik er wat op lijken maar deze is net iets lichter.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik heb deze ook, echt een heerlijke kleur!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. mooie kleur hoor!
    x robin (http://kissokill.net)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Damn, gorgeous kleur! Ik houd van de dekking en de finish, vrij mat. Loving it!

    BeantwoordenVerwijderen