woensdag 5 maart 2014

fly high! active foot gel van beautybird


 
Voeten is niet echt een onderwerp waar ik het graag over heb. Ik hou niet echt van voeten, vind ze een soort van vies en ook best wel lelijk. Toch omdat ik graag wat meer aan voeten wil wennen ben ik me iets meer gaan verdiepen in de voetverzorging. Laatst kreeg ik deze active foot gel in de glossybox en deze ga ik vandaag voor jullie reviewen!

 
De verpakking vind ik onwijs leuk! De kleur past goed bij het product en het uiterlijk ziet er leuk uit. ook is het erg handig dat het in een tube zit! Lekker hygiënisch en het werkt ook erg makkelijk. De verpakking bevat 75 ml wat niet weinig is. maar de verpakking is toch een prima voormaat waardoor je hem makkelijk mee kunt nemen op reis.

De substantie is echt een gel. Dit product is dan ook geen product om je voeten echt mee te verzorgen. Op de verpakking staat ook dat deze gel is om te verkoelen. Het is een goed product als het heel erg warm weer is of als je hele moeien voeten heb.

Ik vind het persoonlijk echt een top product! Als ik ’s avonds thuis kom van het werk dan heb ik vaak hele moeien onrustige voeten. Als ik dan in bed lig kan ik vaak niet zo goed slapen omdat mijn voeten nog een soort van na tintelen. Als ik deze gel op smeer dan verdwijnt het tintelen. Het is geen wondermiddel en je zult nog steeds wel moeien voeten hebben. Maar mijn voeten voelen fris aan en tintelen niet na.
Een top product dus als je last heb van moeien voeten! Ook als het dadelijk weer zomer is, is dit product echt een must have! De gel is van beautybirds en kost 9,00 euro.

3 opmerkingen:

  1. Die gel ga ik eens kopen, ik hou ook niet echt van mijn voeten, haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Klinkt ideaal voor na een dagje shoppen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijne review! Ik heb na een lange dag werken ook last van moeie voeten, dus hier ben ik wel benieuwd naar!

    BeantwoordenVerwijderen