zaterdag 22 maart 2014

Essence colour flah mascara


 
Toen ik de colour flash mascara’s in de schappen spotte werd ik heel erg enthousiast. Ik was al een tijdje opzoek naar een gekleurde mascara, maar kon er geen vinden voor een beetje een leuke prijs. Ik vind het zonde om best wel veel geld te betalen voor een mascara die ik zo nu en dan eens gebruik. Maar essence heeft nu ook super leuke gekleurde mascara’s voor een leuk prijsje!

 
De verpakking vind ik echt super leuk! De verpakking is dezelfde kleur als de mascara is met de naam van het product er op in, vind ik dan, een leuk lettertype. Toch is de vormgeving van de mascara juist lekker simpel en dus makkelijk om gewoon mee te nemen.
Ik heb de kleur 01 miss early-greenbirdy deze naam vond ik op de site van essence want op de verpakking stond hij helaas niet. Essence heeft nog een donker blauwe (02 miss sue blue), een roze (03 miss mary berry), een licht blauwe (04 miss louise turquoise) en een lila kleur (05 miss lila deleila). Jammer dat de namen niet op de verpakking zelf staan, dat ben ik niet gewend van essence.

 
Het borsteltje van de mascara is een standaard simpel borsteltje. Hij is niet enorm maar ook niet klein. Gewoon echt een basic borsteltje. Ik vind dit fijn, want het is een mascara die kleur moet geven en niet allemaal andere gekke dingen moet doen. Een prima borstel dus voor een gekleurde mascara.

En hier de mascara op mijn buitenste wimpers. Helaas had ik er niet zo heel goed over nagedacht en had ik al zwarte mascara op toen ik deze mascara aanbracht. Hierdoor komt de kleur een stuk minder goed over. doe je er geen mascara onder dan is de kleur heel erg intens en zie je de kleur heel erg duidelijk. Ook is de kleur dan net ietsje lichter. Op de foto is de kleur dus iets wat donkerder en je ziet hem minder duidelijk.
Ik vind het een erg leuk product! de kleur is erg mooi en je ziet hem duidelijk als je hem aanbrengt. Gebruik ik hem nu vaak? Ja best wel. Ik gebruik hem nooit op mijn bovenste wimpers. Ik vind dit wel leuk tijdens een feestje bij een blauwe ooglook maar overdag zou ik dit niet zo snel doen. Zelf zou ik het dan ook aanbrengen met een zwarte mascara eronder. Op mijn onderste wimpers gebruik ik hem wel heel erg vaak. Ik breng in plaats van zwarte mascara een beetje van deze aan. Het geeft een leuk effect!

Een geslaagd product dus! Ik zou de andere kleuren (behalve de roze) ook nog wel willen proberen. De roze lijkt me persoonlijk gewoon niet zo mooi voor op mijn wimpers. Deze mascara’s liggen bij essence in de schappen en kosten 2.99.

3 opmerkingen: