zondag 2 februari 2014

essence superhero brush


 
De essence superheroes collectie was echt een collectie voor de nail art fans. En zoals jullie misschien wel weten ben ik dat niet echt. Ik vind nail art zelf echt heel erg leuk en toen ik nog lange nagels had was ik er echt heel veel mee bezig. Maar helaas zijn mijn nagels niet meer lang en kan ik er niet veel meer mee. wel zat er in de collectie een nail art brush, ik zag hier meer in dan een nail art brush en nam hem mee.


De verpakking waarin de kwast zit is hetzelfde als waarin alle andere kwasten van essence verpakt zitten. voor deze kwast maakt het niet veel uit maar bij andere kwasten vind ik het altijd wel jammer dat ze door deze verpakking heel erg platgedrukt worden.

Ik zag in deze kwast de perfect platte oogschaduw brush. Daardoor is de verpakking ook alleen maar praktisch.


Het kwastje is niet zo groot wat ik helemaal niet erg vind. Hij is groot genoeg om makkelijk vast te kunnen houden en goed mee te kunnen werken. Maar tegelijkertijd is hij ook klein genoeg om hem makkelijk mee te kunnen nemen.



De haartjes zijn stevig maar makkelijk buigzaam. Ook voelen ze erg zacht aan! Je kunt met deze kwast echt heel erg goed oogschaduw op het bewegend ooglid aanbrengen. Maar waar ik hem echt fantastisch voor vind is om vloeibare oogschaduw mee aan te brengen.
Ik kon maar geen kwast vinden om mijn color tatoos goed mee te kunnen aanbrengen. En eindelijk heb ik hem gevonden! Deze kwast brengt heel erg mooi de vloeibare oogschaduw laagje voor laagje aan. Dus zoek je nog een goeie platte oogschaduw kwast dan kan ik deze zeker aanraden! Hij kost 1.99.

6 opmerkingen:

  1. Prachtige kwast voor een klein prijsje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik had ook al zo gedacht, maar heb hem laten liggen. slechte keus blijkbaar! :p

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Slim dat je hem voor de color tattoos gebruikt! Goede tip haha. Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fijne brush! Voor de color tattoos is hij inderdaad heel handig.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik heb ook cream euyeschadows en deze leek me ook wel goed. maar dit soort tussen LE's zijn allen maar in het groot schap en ik heb de kleine, jammer.

    BeantwoordenVerwijderen