dinsdag 28 januari 2014

wed n' wild pallet


 Jullie konden in mijn misslipgloss unboxing al zien dat ik dit pallet had gesteld. Een product van wed n’ wild stond al heel erg lang op mijn verlanglijstje. Helaas is dit merk al een hele tijd uit Nederland (nog voor ik ooit begon met beauty ging het merk al weg L). Maar gelukkig kunnen we nog online bestellen!

 
Ik kocht een pallet met toevallig mij 2 favorieten kleuren oogschaduw bruin en groen. Het pallet kon voor mij echt niet beter want dat zijn gewoon de kleuren die ik het aller mooist vind op mijn ogen! Hierboven zien jullie de achterkant van de verpakking. De kleuren lijken daar wat raar maar jullie zien dadelijk de echte kleuren. Op de achterkant staan een paar looks die je zou kunnen maken. Ik heb hier niet echt naar gekeken maar het is wel leuk dat het erop staat!

De verpakking (kunnen jullie helemaal zien op de eerste foto) ziet er goed uit. gewoon simpel en je kunt de mooie kleuren meteen zien. Ook zit hij goed dicht dus hoef je niet bang te zijn dat hij open gaat als je hem wilt meenemen. Wat wel een nadeel zou kunnen zijn, is dat de losse poeder van de oogschaduws op de deksel kunnen komen en dan ziet de verpakking er al snel erg vies uit.

 
Hier zien jullie de prachtige kleuren. Aan de ene kant zien jullie bruin tinten met echt een hele mooie highlighter!! En aan de andere kant de groen tinten. Ik ben op het moment echt weg van groene oogschaduw!

In de oogschaduws van wed n’ wild staat altijd gedrukt waar je de kleur aan moet brengen. Hier hoef je je natuurlijk helemaal niet aan te houden en ik zou lekker gaan uitproberen met deze kleuren! Maar toen ik net begon met make-up zou ik dit wel heel erg handig vinden. Ook hoef je natuurlijk helemaal niet groen bij groen en bruin bij bruin te gebruiken. Gebruik alles wat jou mooi lijkt. Ik ga waarschijnlijk ook nog een look maken met beide kleuren door elkaar heen!


Als eerst de swatches van de bruine oogschaduws! Wauww ik vind ze echt heel erg mooi. ze zijn enorm gepigmenteerd en het zijn echt hele mooie kleuren. De highlighter vind ik echt een fantastische glans hebben. En ik vind de donkerste kleur heel erg mooi omdat het niet gewoon een donkere kleur is. het is een bijna zwarte kleur die toch heel erg mooi in het bruine thema past. De kleuren passen gewoon allemaal heel erg goed bij elkaar.


En dan de groene kant. Deze vind ik net zo mooi! ook echt heel erg goed gepigmenteerd. Ook deze kleuren vind ik mooi bij elkaar passen. En ik vind het dan ook heel erg leuk om bij een mooie look een highlighter te gebruiken die ongeveer dezelfde tint heeft. En als jullie goed kijken zie je dat de laatste kleur een bijna paarse gloed heeft. Echt heel erg mooi!!!

Ik ben zo blij met dit pallet. Gewoon mijn favorieten kleuren in een pallet die heel erg goed gepigmenteerd zijn en heel erg fijn zijn om mee te werken. Makkelijk om mee te nemen! Dit pallet kun je onder andere kopen in de misslipgloss webshop en kost 7.95.

5 opmerkingen:

  1. erg leuk pallet, en dat je favoriete kleurtjes hierin zitten maakt het palletje nog leuker. ik zelf hou niet zo van groen. maar die pigmentasie is zo goed. ik zou ook Wed n' Wild willen proberen maar heelaas kan ik het niet kopen. maar wel leuk artikel!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is fijn he!
    Ik heb er ook een review over geschreven :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kleuren, ik wil binnenkort het sleek storm pallette kopen bij misslipgloss.

    BeantwoordenVerwijderen